Ilyen az MG4 közelről!
Videóban már megmutattuk az MG4 villanyautót, most jönnek a képek
Annyira különleges az MG4, hogy a videó mellett mindenképpen szerettük volna megmutatni képeken keresztül is azt az autót, ami kicsit olcsóbban felpörgethetné az elektromos autók népszerűségét.
Ezt az autót nem lehet azzal vádolni, hogy csórta a formatervet
4,28 méter hosszú, 1,51 méter magas és 1,83 méter széles
Hátulról is nagyon egyedi, az osztott hátsó szárny csak a legmagasabb felszereltséghez jár
Az ott egy féklámpa
Kattints a képre és megnézheted a galéria összes fotóját
Egészen pontosan 204 lóerős, a villanymotor nyomatéka pedig 250 Nm
7,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/h tempóra
161 km/h a végsebessége
Ideális esetben 452 km a hatótávolsága a gyárai szerint. 400 kilométert vígan tudott átlagos használat mellett
Tárolódoboz nincs az autó orrában
Kamera viszont van
Ízlésesek a 17 colos felnik is az aero betétekkel
A csomagtér alapból 363 literes, a töltőkábelek egy külön kis táskában elférnek a padló alatt
Teljesen döntött ülésekkel 1177 literes a csomagtér
Üres tömege 1685 Kg
64 kWh kapacitású az akkumulátor, 452 km a hatótáv papíron. Egy biztos, hogy ha ott volt, akkor magunkhoz vettük volna
360 fokos kamerája is van
Nálam 13 kWh/100 km energiát fogyasztott 100 kilométeren vegyesben
Alapára 14 399 000 Ft
11,6 tonna?
Hát igen, a külső tényleg inkább hajaz a Hyundai/KIA ízlésficamos villanyautóira, de ezen az áron azért elég elgondolkodtató még így is a már korosodó Nissan Leaf helyett. Az elektromos Opel Astra sokkal drágább, a Peugeot 2008 ugyanilyen hivalkodóan túlrajzolt és még drágább is, a VW ID.3-t meg már mindenki eltemette, a Volkswagen törzsvásárlókon kívül senkit nem érint.
De a teljesítményadatokból és akku méretéből szerintem egyértelműen látszik, hogy az MG 4 inkább akar lenni a kicsi olcsó Tesla (ha lenne Model 2 az kb. ezt a számokat hozná), mint sem a hagyományos gyártók villanyautóinak alternatívája.
13 kwh 100-on fogyasztás az jó jelenleg és ez az egyik olyan pont amitől akár versenyképes is lehet.
EX30 Volvo: 14.5 millió alapáron.
Azt el fogod tudni adni 5 év múlva is, itt meg erősen kérdéses, lesz-e 5 év múlva importőre Magyarországon vagy sem…
Mi történt a hátsó lámpával, valaki ráült talán? (19of57)