Ilyen lenne a Jeep Wrangler, ha egyterűnek születik

A Jeep ragyogó terepképességén nem változtattak a virtuális tervezők

A napokban mutatkozott be a hétszemélyes Jeep Grand Cherokee L, ami megihlette a virtuális dizájnereket, így készült el a Wrangler csapatszállító kivitele.

Ami a Land Rovernek a Defender, az a Jeepnek a Wrangler. Mindkét modell külseje szinte kortalan, a dizájn egészen a márka kezdetéig nyúlik vissza, a terepen pedig egyik modell sem vall szégyent. Az angolok éppen tavaly szánták rá magukat egy generációváltásra, ahol teljesen új alapokra helyezték az “ős” terepjárójukat, a Wrangler viszont továbbra is kitart a hagyományos megjelenésnél. Az amerikai gyártó kínálatába egy új, hétszemélyes csúcsmodell érkezik a Grand Cherokee L személyében, ami megihlette a virtuális dizájnereket is.
Hirdetés
A hét résből álló Jeep-orr olyan mint a BMW vese alakú hűtőnyílása, azaz szent és sérthetetlen, így az egyterű modell is ezzel kezdődik. A Wrangler motorháztetejét “beüvegezték”, így itt kapott helyet az első sor két ülése, a virtuális modell virtuális motorja az elöl ülők talpa alá került. Az összesen három üléssorral szerelt terepjáró négy oldalajtót kapott, ám a méretes kerékjárati ívek nem tették lehetővé az első ajtók kialakítását, így a sofőr hátulról tudja csak megközelíteni a vezetőülést. A kisbuszos kialakítás nemhogy rontotta, de bizonyos tekintetben javította is a teperjáróképességet, legalábbis ránézésre. A hasmagasság továbbra is hatalmas, a hagyományos értelemben vett motorháztető hiányának köszönhetően majdnem a kerekekkel kezdődik (és végződik) az autó, így jelentősen javultak az első és hátsó terepszögek. Arra sajnos csekély az esély, hogy valaha készül ilyesfajta Wrangler, így aki praktikus, de robusztus Jeepre vágyik, annak a 2007 óta kínált négyajtós Unlimited verziót érdemes beszereznie.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?