Ilyen szép lesz az új A-osztály belseje
Máris láthatjuk az új Mercedes A-osztály műszerfalát
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hamarosan érkezik az új Mercedes A-osztály, a legkisebb csillagos a nagyokhoz hasonló dupla kijelzős műszerfalat kap, alapáron digitális lesz a műszeregység.
Az új A-osztály belterét fedetlenül mutatta be a Mercedes, a nagyobb modellekből merítettek hozzá
Már nem kell sokat várnunk ahhoz, hogy láthassuk a legújabb kis Mercedest. A csillagosok kis ötajtósának utasterét ráadásul már fel is fedték, amiből elég sokat megtudhatunk a Mercedes jövőbeli világáról. Kezdve azzal, hogy az A-osztályt is modernizálják annyira, mint a nagyobb kategóriájú autóikat, ha nem jobban. A dupla kijelzős műszeregység ugyanis alapáras lesz, a felszereltségi szintekkel csak nőnek a kijelzők, de mutatós műszeregység állítólag az alapváltozatban sem lesz, szemben például az E-osztállyal.
Megkapja a friss S-osztályban bemutatkozott multikormányt, valamint az E kupé és kabrió légbeömlőit egy egészen új műszerfalon
Az alap A-osztály két darab 7 colos kijelzőt kap egy tokban, magasabb szinteken a középső kijelző 10,25 colos, a plafon pedig a két 10,25 colos monitort tartó műszerfal. Formavilágában is a nagyokhoz hasonul, az E-osztály kupéban bemutatott turbinákra hasonlító légbeömlőkkel. A formavilág viszont mutat újdonságokat, mint a műszerfal nagy részének a kiképzése, mégis nem ez a legnagyobb újdonság. A szellőzés panelje dedikált gombokat kapott, ám a hozzá tartozó információk a kijelzőn jelennek meg, amit egy egészen új kezelőszervvel irányíthatunk, ahol már csak érintőpadot találunk.
Alapáron is 7 colos kijelző lesz a műszeregység, valamint ugyanakkora a multimédiáé, magasabb szinteken nőnek a kijelzők is
Az új kezelőszervből száműzték az egyébként jól használható tekerőt, már csak érintőpad van
Az új A-osztály nem csak tágasabb, de könnyebben vezethető lesz, a Mercedes szerint 10%-kal kevesebb a holttér, jobb a kilátás a sofőrülésből. Az új A-osztály sportos verziói is fontosak lesznek, a csúcs AMG A45 egy új fejlesztésű 2,0 literes benzinmotorral érkezhet 400 lóerős teljesítmény körül, de lesz egy gyengébb A40 kivitel is, szintén 2,0 literes turbós benzinmotorral, de csak 300 lóerős teljesítmény környékén. Az új A-osztály vélhetően hamarosan debütál, ám a nagy bemutató a tavaszi Genfi Autószalonon lesz.
Masszázsülések, LED hangulatvilágítás és tágasabb utastér lesznek az új A-osztály ütőkártyái