Íme az új Suzuki Celerio: kéne, ha itthon is lehetne kapni?
Az Indiának szánt Celerio a legtakarékosabb benzines a piacon
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Maruti Suzuki Celerio a modell teljes neve, 65 lóerős, 1,0 literes, háromhengeres motorja mellett érintőképernyővel, stop-start rendszerrel és két légzsákkal hódít. Vonzó lehetne továbbá az ára is, régen árultak utoljára ilyen olcsó új autót hazánkban.
A Suzuki “Dynamic 3D Organic Sculpting” formanyelve jót tesz a kisautónak, még akár európai szemmel is vonzó lehet
Az új Celerio összesen hatféle színben lesz kapható Indiában
Az új Celerio 3,7 méter hosszú, 1,66 méter széles és 1,55 méter magas, ehhez 2,44 méteres tengelytáv és 313 literes csomagtartó társul.
Legfeljebb csak Indiában újdonságnak számító, 65 lóerőt és 89 newtonmétert produkáló szívómotorja hűtött EGR rendszerrel és a szívó-és kipufogóoldalt is állító változó szelepvezérléssel szerelt. Turbósított formában Swiftekből és Vitarákból lehet ismerős ez az egyliteres, háromhengeres erőforrás.Oldalról egy elég szépen megnyújtott kisautónak tűnik, valószínűleg hátul is elfogadható lábteret ad
Elölről és hátulról a jobb térkihasználás miatt viszonylag szögletes, de legalább a lekerekített részletek feldobják
modellváltozattól függően 3,7 és 4 liter közötti értékekre számíthatnak a vásárlók 100 kilométeren.
A legjobban a robotizált váltós, VXi felszereltségű változat, a legrosszabbul pedig a kéziváltós ZXi+ teljesít ezen a téren Ehhez hozzájárul a máshol már bevált motorblokkon és az elenyésző tömegen túl a szegmens első start-stop rendszere is. Ha valakinek ez nem elég takarékos, hamarosan gyárilag gázos verzió is érkezik a modellből.A motorja lehet az egyik fő vonzereje Indiában, főleg az alacsony fogyasztása miatt számíthat népszerűségre
A műszerfal mai szemmel nézve is modern, bár digitális műszeregység nincs, felárért 7 colos érintőképernyőt kaphat
Bent 5 férőhelyet, korrekt csomagtartót és két első légzsákot kínál a Celerio, ma ez a biztonság Európában már nem lenne elég
A nosztalgiavonat sajnos itt véget is ér, az Európai Unióban ezekkel a biztonsági felszerelésekkel biztosan nem lehetne forgalmazni a Celeriót, a kötelezők beépítésével pedig jó eséllyel 3-4 millió forint fölé is felkúszhatna az ára
Tökéletes lenne a MOL limo flottába. Beülsz, befizetsz 1 órát, azalatt átjutsz a város egyik végéből a másikba, ott meg lerakod. Más meg viszi tovább.
Erre tökéletes lenne.