Indonéziában fordított nap van: Suzukit emblémáznak át Toyotává

Az egyterűvé pumpált óriás Suzuki Swift innentől Toyotaként él tovább egyes piacokon

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nálunk Suzuki logóval jelennek meg Toyota modellek, Indonéziában és Dél-Afrikában pedig éppen az ellenkezője történik: egy népszerű Suzuki egyterű kap Toyota jelet. Mutatjuk, milyen lesz a Rumion, és miben különbözik a testvérmodell Suzuki Ertigától.

Két generációt élt meg a Suzuki Swift alapú egyterű, amit eredetileg az indiai Suzuki-Maruti fejlesztett, hogy fillérekből lehessen minél nagyobb családi autót adni a népnek. Indiában, Indonéziában, Dél-Afrikában és egyéb árérzékeny piacokon igen népszerű is volt az Ertiga, innentől viszont átadja a stafétát saját magának egy másik logóval. Itthon is több ilyen buliba megy bele a Suzuki, ám nálunk inkább átvesznek másoktól: ott van például a Swace, ami igazából Corolla, vagy az Across, ami igazából egy RAV4. Nem csak erre a fajta cserére igaz, hogy mindig a Toyota a másik fél, az Ertiga is egy Toyotává avanzsál, a Suzuki alapú egyterű innentől a Rumion névre hallgat majd.
Hirdetés
A Toyota változatra is igaz, hogy 4,395 méter hosszú, 1,735 méter széles, 1,69 méter magas, a tengelytávja pedig 2,74 méter, az adatok pontosan megegyeznek az Ertiga számaival. A motor is Suzuki eredetű marad, egy 1,5 literes, szívó erőforrás hajtja a Toyota filléres egyterűjét. Természetesen az ára sem sokat változik, a logóváltás ellenére is baráti marad: a belépő modell mindösszesen 5,1 millió forintnak megfelelő helyi valutáért vihető haza. Ezzel az árral legfeljebb a Dacia Jogger lehetne az ellenfele nálunk, bár azt még nem tudjuk, hogy pontosan mennyibe fog kerülni.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?