Irónia a köbön: az ID.4 új reklámfilmje odaszúr a Subarunak

A Volkswagen egy amerikai reklámfilmjében környezetszennyezés miatt kritizál másokat

Más gyártókat emisszióval kapcsolatban böködni igen merész lépés a Volkswagentől, ám mégis megtették, ráadásul épp a rosszul elsült "Voltswagen poénnal" egyidőben. Vajon álszentség, vagy önirónia áll a dolog hátterében?

"Komolyan?!" - kérdezem én is meglepődve a 30 másodperces reklámfilm csattanója láttán. Egyébként összességében is egy vicces és ironikus jelenetsorról van szó, így nem lenne meglepő az sem, ha a Volkswagen ezzel is csak a "minden hírverés jó nekünk" elvét követné, és direkt akarna felháborodást kelteni. Ha ez tényleg így van, akkor egy héten belül másodjára vizsgáznak jelesre.
Hirdetés
Nemrégiben ugyanis igen rosszul sült el a Voltswagenes "áprilisi tréfájuk", így nem igazán tűnik reálisnak, hogy a Subaruval viccelődjenek. Tény, hogy a japán márka jócskán le van maradva az elektromos autók fejlesztésével, de ennél ennyi év után is nagyobb súly a mérleg másik nyelvén a Volkswagen miatt kirobbant dízelbotrány. Ha mindkettő marketingbaklövést tudatosan csinálták, akkor működik a stratégia - hisz mi is épp cikkezünk róla - csak azt nem tudjuk, hogy hová vezet mindez. Ezen kívül érdekességképp azt is érdemes megnézni, hogy milyen szép csillogó a videóban az egyébként már általunk is próbált ID.4 a sáros és szürke Outbackhez képest.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2021.04.09. at 23:50
    Permalink

    157 like vs.
    224 dislike az állás
    Az emberek még nem felejtették el a dízelbotrányt, 11 millió csaló dízel után kisebb mellénnyel kellene hülyének nézni az embereket.
    Pont a Subaru ellen, ami 100 millió USD-t fizetett a nemzeti parkok végelmére, önszántából.

Vélemény, hozzászólás?