Hirdetés

Itt a legfrissebb Alfa Romeo Giulietta

Az Alfa Romeo megmutatta a Giulietta faceliftes változatát

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Átdolgozott külsővel, frissített fedélzeti rendszerrel és új motor-váltó kombinációkkal startol a 2016-os Alfa Romeo Giulietta.

A Giulietta még hatévesen is jól néz ki. Átdolgozott orráról azonnal felismerhető

Hat évvel a bemutató és jó két és fél évvel egy kisebb revízió után az Alfa Romeo felfrissítette kompakt modelljét, a Giuliettát. A Fiat sportos prémiummárkájának helyt kéne állni Európa autópiacának legfontosabb szegmensében, így elengedhetetlen volt a középső Alfa fiatalítása. Bár nem új, de ma sem hat öregnek a Giulietta, így megtartották az alapvonásokat és csak finoman változtattak. Az újabb Giulia stílusában változott például a típusfelirat, de a Giulietta orrán új a hűtőmaszk rácsozása, meg a lökhárító. Sötét hátteret kaptak a fényszórók és újak a könnyűfémfelnik is.

Hirdetés

A sportos Giulietta Veloce lökhárítók eltérnek az alapmodellétől. A középső osztások nélküli Alfa pajzs mellett az új felnik is jól állnak a Giuliettának

A beltérben újak a kárpitok és a dekoranyagok, meg a Uconnect infotainment rendszert is frissebbre cserélték, de ennél fontosabb a motorkínálat változása. Most először elérhető a 1.6 JTDm 16V dízelmotor duplakuplungos automataváltóval is. Az alap benzines az 1.4 TB 16V, 120 lóerővel és kéziváltóval. Nála erősebb ennek a MultiAir változata 150 pacival és a 170 lóerős, szériában az Alfa Romeo TCT duplakuplungos váltójával kínált verzió. A csúcsbenzines az 1.8 TBi 16V 240 lóerős, szintén TCT váltós.

Ma is egyedi és eredeti a Giulietta beltere, talán a módosításokkal még vonzóbb lesz

A dízelek közül az 1,6 literes 120 lóerős kérhető kézi és TCT váltóval is, a 2,0 literes 150 lóerőset kézivel, a 175 lóerőset meg duplakuplungossal párosítja a gyár. Az új modellévtől három változat, az alapot jelentő sima Giulietta, a jobban felszerelt Giulietta Super és a sportos külső és belső kiegészítőkkel kicsinosított Giulietta Veloce lesz rendelhető.

Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 07:56
    Permalink

    Korábban írták, a 159 egy megbízható darab volt, mind az alfák, mind a konkurensek között. Mentes volt az olyan botrányoktól mint a korábbi alfa TS motorok, vagy pl a korabeli Mercedes injektorai esetében olvasható.

    A faceliftnél mindössze a lendület alábbhagyása tűnhetett fel (több mint egy év késéssel érkezett) de rövidesen elkezdődőtt a modell leépítési. Torsen AWD, 2.4 JTD és a V6-os eltűnt, majd idő előtt az egész modellt kivezették.

    A Guiliától én sem esek hasra, ha a 159-essel nem tudták megszorítani a konkurenciát akkor ezzel sem fogják.

    Engem csak az zavar, hogy miközben Marchione minden eszközzel verte szét márkát, Piech sokszor szerette volna átvenni. Lényegesen jobban jártunk volna vele szerintem…

  • 2017.10.28. at 07:56
    Permalink

    Gyönyörű autó. Végre vannak újra gyönyörű autók nem csak koreai mag japán design merényletek meg nyárspolgár német formatervek!

  • 2017.10.28. at 07:56
    Permalink

    Ezt a marhaságot ide bírtad írni? Jézus Isten de nagy a baj internet népe!
    Bármi szívesebben vagyok, mint olyan buta alak, aki ezt írta itt alattam.

  • 2017.10.28. at 07:56
    Permalink

    A Passat egy kockaautó kocka embereknek amit már csak a név ad el.
    A 159 egy dizájnműremek hozzá képest, szépérzékkel megáldott embereknek, csak sajnos a név nem csillog már rég de lehet bízni a Giuliában, na meg az önsúly ami magasabb fogyasztással párosul.

  • 2017.10.28. at 07:56
    Permalink

    A 159 az Alfasaga, vagy maskepp az olaszsaga miatt arazta igy a piac. A hullo 2.0 pd passatok meg mindig dragabbak, pedig rosszabbak is, csak ugye VW. Sajnos az eloitelet mar csak ilyen.

  • 2017.10.28. at 07:56
    Permalink

    jójó, köszönjük szépen, hogy te ilyen okos vagy egyébként, csak milyen kár, hogy a piac mást mond ugye…bevan árazva a helyére a 159, ahogy kell. releváns emberek tapasztalatai alapján mondom ezt, és az árak pedig őket igazolják, ha fejre áll bárki a fórumokon, hogy ez márpedig nem így van, akkor is. Sajnálom, szerintem ezt nem kellene személyes harcnak tekintened, az alfa dolga, aki ha ezt folytatja, elfog tűnni a süllyesztőben, akár hogy fénykardozol itt.

    azt sem tagadom am, hogy erősen képben volt nálam anno a 159 megvételre, a Tbi a mai napig jó, ellenben annyi pénzért mondernebbet kaptam volna már….ez van, ha 1.8 Tbi-vel jön ki anno, akkor lehet másképp alakult volna.

  • 2017.10.28. at 07:56
    Permalink

    Az USA piacán Jeep,Chrysler talán kijön 0 ra … Fiat ,Alfa tuti veszteséges és ha nem lenne a Fiat kezében a Ferrari és a Maserati ” Maserati csak az elmúlt 2 évben lett rentábilis ” amiből pénzt tud húzni már rég lehúzták volna a rolót úgy ahogy szerencsétlen Lancia-val tették … de vajon ez meddig mehet így . Mikor kerül a gépezetbe egy apró kavics ami megakasztja és akkor dől az egész … Totál vicces , hogy közel 10 éves modelleket facelifteznek ráadásul szánalmas mértékben … gondolom tele pakolták mindenféle mai fejlesztéssel lásd adaptív LED ” mátrix” fényszórók ütközés megelőző , aktív tempómat ,sávelhagyás, támla felismerés, gyalogosfelismerés stb …. ja nem ezek kimaradtak. Hát hogy akarnak így eladni az Eu piacra specializálódott modelleket ha a konkurens cégek lásd Opel ugyan olyan áron mint egy Alfa vagy olcsóbban kínálj a jobban felszerelt fejlettebb autóit ami mellesleg jobban is néz ki mint a mai Alfák … őszintén szólva ez a béna első lámpa dizájn nem tudom kinek jön be … úgy néz ki a kocsi szemből mint egy általános iskolás gyerek aki egyest kapott és hazafelé rémülten azon gondolkodik hogy mondj a meg otthon …

  • 2017.10.28. at 07:56
    Permalink

    Nev nelkul olvastam a hozzaszolasokat, minden problema nelkul megmondtam, hogy a te kommented.

    A 159-semmivel sem problemasabb modell mint a kategoria tobbi tagja, csak azert, hogy irj valami pocskondiat, meg nem kell kitalalni egyet.
    Giulia nezegetese elott, pedig szepen nezz meg par regi alafat, aztan meglatod, hogy az innen-onnan ollozas nagyreszt hazon belul tortent, belter szinten.
    Szembol az A6-rol nyult elso lampakkal nem tudok megbaratkozni, tobbi az ami beillik a markan beluli sorba.

  • 2017.10.28. at 07:56
    Permalink

    2015-re javultak az eladasok, a 4C Amerikaban foleg, de mashol is eleg kelendo, abba a kategoriaba es arba a belso is belefer, mivel nem turaauto. Gyakorlatilag az Elise konkurense, belterben pedig az sem jobb.
    Az olasz allam tudtommal bontotta a szerzodest, es Giulietta lett a befuto, amiben erintett a VW ugy, es a versenyeztetesben volt valami problema is.
    A Giulietta semmilyen teren sem rosszabb mint a konkurencia, szar marketingnek koszonhetik az eladasokat.

  • 2017.10.28. at 07:56
    Permalink

    Na, ezt kicsit rendbe kell tenni. A Giulia nem kesik, biztonsagi problemaja pedig sosem volt a modellnek, ami vicces is lenne, tekintve, hogy a biztonsagos Ghiblire es Quattroportera epul. Az a hir nem volt tobb, mint egy jo spekulacio, de a remhir megjelenesenek a napjan a legtobb oldal mar korrigalta (Totalcar nem), az Alfa pedig cafolta, megpedig annyira nincs baj a modellel, hogy aprilistol mar az utakon is lesz a modell.
    Erdemes olasz es amerikai oldalakat is olvasni.
    A Giulia ami miatt kesett fel evet, az a belter. Papan gyartjak egyes elemeit, es nem erkezett meg idore egy gep, ami miatt az eloszeriat sem tudtak legyartani.

  • 2017.10.28. at 07:56
    Permalink

    [i]De a megbízhatóság ott is “alfás” maradt[/i]

    Ennek azért fuss neki még egyszer. A 159 még kategóriájában is a megbízhatóbbak közé tartozott, annak ellenére, hogy Alfa.
    Azért az ezredforduló után tervezett és gyártott Alfákról már jóval nehezebb objektív rémtörténeteket gyártani és találni.

  • 2017.10.28. at 07:56
    Permalink

    Nekem sosem volt a kedvencem a márka, de két modellel nagyon betaláltak nálam: az egyik a 8C Competizione(még kimondani is jó a nevét:), a másik pedig a régi SZ:

    [url]https://www.google.hu/search?q=alfa+romeo+sz&client=opera&hs=8UK&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjKncaPwpXLAhUIMZoKHfkSDjoQ_AUIBygB&biw=1048&bih=698#imgrc=_[/url]

    Saját, személyes problémám az újabb Alfákkal, hogy a nagy pajzs-hűtőrács miatt a rendszámot nem lehet középre tenni – és az, hogy a bal oldalra “kényszerült”, az én szépérzékemet bántja. Mivel az autókat jórészt rendszámmal látjuk, ezért azt gondolom, annak helye is javíthat, ill. ronthat az összképen egy kocsinál.(Nyilván sportkocsiknál ez nem szempont, de tömegmodelleknél engem zavar.)

    Az általam nagyon preferált távol-keleti gyártók közül most talán a Mitsuval tudnék párhuzamot vonni – az a cég is árnyéka most önmagának, viszont ott látni lehet az újbóli felemelkedésre való törekvés jeleit(közeledő SUV-paletta), míg az Alfánál ezt abszolút nem érzem. Teljesen olyan érzésem van, mintha elfelejtettek volna autót gyártani az Alfánál – milyen dolog az, hogy azért csúszik a Giulia piaci bevezetése, mert állítólag nem tudják elég biztonságossá tenni? Ha egy kínai gyártóról lenne szó, akkor azzal jönnék, hogy OK, még csak tanulják a “szakmát”, na de az olaszok? Mi történt velük?

  • 2017.10.28. at 07:56
    Permalink

    ott a pont, vagyis, ott is. fanatikusokból nem lehet megélni, noha nekem az alfák sosem tetszettek, a 159-esre azt mondtam, hogy az bizony jól sikerült gép, legalábbis ami a külsőt illeti (ledes lámpákkal elől hátul, még ma is megállná a helyét). De a megbízhatóság ott is “alfás” maradt és súlyra sem sikerült a legjobban….a mito vonalról ne is beszéljünk (amibe a guili is beletartozik), szerintem azzal megásták saját sírjukat. Egy jó 159es facelift (sajna az 1.8tbi kevés lett) egy normális kompakt vonal és ha most hozták volna ki 15-ben az új giuliát akkor szerintem lett volna esélyük. A 4C számomra még ezen belül is rétegmodell ettől se prestige “emelkedést” sem eladási statisztikákat nem lehet várni én úgy gondolom.

    Egyetlen esélyük így a giulia, ha súlyra megfelelő lesz és elektronikusan is megállja a helyét, akkor elvegetálhatnak vele…de nagyon későn van ez már. Mondjuk a giuliára is azt mondom, hogy jól néz ki, még ha össze is van ollózva innen onnan.

  • 2017.10.28. at 07:56
    Permalink

    Eddig gyakorlatilag két modellre korlátozódott a kínálat: Az öregedő és amúgy sem kiemelkedő Mito és a nem túl jól sikerült Guilietta.

    A 159 kivezetésével gyakorlatilag 2013-ra lementek 75.000 eladott autóra. Gyanítom 2014 se lett jobb. Közben az olasz állam pedig alkalmas modell híján a VW csoporttól vett Seatokat a Carabinierinek… [url]http://autossagok.blog.hu/2014/12/28/seat_a_carabinierinek[/url]

    Nem hiszem hogy a 4C emelné meg az eladásokat, főleg azzal a vicces belsővel.

    Fáj a szívem hogy mi történek az egykor kedvenc márkámmal, de ezúttal a bukást senki másra nem kenhetik. Olasz vezetéssel zuhannak a mélybe…

  • 2017.10.28. at 07:56
    Permalink

    Nem minden esetben áll csak 1 “lábon” egy cég. Kijavítanám úgy, hogy nem veszik a “gépezeteiket” a piacon….és nyilván ennek oka is van.

Vélemény, hozzászólás?