Itt a nagyon más Toyota Auris 4 milliós alapáron
Itthon is bemutatkozott a vadonatúj Toyota Auris
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egyelőre csak öt ajtóval, de hibridként is megérkezett az elődjénél egyértelműen jobb új Toyota Auris. Hamarosan a kombija is jön, és azt is meg lehet majd venni hibridként.
A Prius-család bővítését követően most az Auris az újdonság a Toyotánál, de nincs megállás, a következő hónapokban is egy rakás új modell jön - méghozzá a legnépszerűbb és legkeresettebb kompakt méretosztályba
Megkezdődött a második generációs Toyota Auris magyarországi forgalmazása. Ötajtós karosszériával. Benzinesen, dízelként, illetve benzines hibridhajtással. Alapára 4 millió forint. A hibridé 6,6 millió forint. Nyártól kombi is lesz ugyanilyen motorizációval. Az új Toyota Auris sokkal jobb az elődjénél.
Ég és föld. Vagy mivel az első széria van balra: föld és ég
Jobb vezetni az új Aurist. Stabilabb, élvezhetőbb, nem mellesleg modernebb, gazdagabb
Miért, mivel meggyőzőbb az új? Hogy jobban néz-e ki, tetszetősebb-e bent, szubjektív, ki-ki döntse el maga. Amúgy feltétlen karakteresebb, és majdnem Lexus CT 200h. De az tény, hogy jobb vezetni, hiszen (55 mm-rel) alacsonyabb, alacsonyabb a súlypontja, (40 mm-rel) alacsonyabb az üléspozíciója, okosabb a tömegelosztása, s fogyott. 50-70 kilót - utóbbi a hibridre igaz. És még: ügyesebb térkihasználással nőtt a hátsó lábtér, valamint a korábbinál szélesebb nyíláson át pakolható csomagtartó is nagyobb, már 360 literes. A hibridé is, mivel az akkucsomagot átpakolták az ülés alá.
Az utastér átlagosan kényelmes elöl-hátul, átlagos a csomagtartó is, de legalább már a hibridé sem kisautós méretű, mert az ülés alá pakolták az akksit
Függőleges helyett divatosan vízszintes tagolás, hibridhajtás - mi kell még?
Risztov Éva olimpiai bajnok úszó már Auris HSD-vel jár. Kisebb kulcsot is kapott hozzá
Ebben a leosztásban tényleg ász, azaz versenyképes árú az új Toyota Auris
1.33 Dual VVT-i | 1.6 Valvematic | 1.4 D-4D | 2.0 D-4D | Hybrid | |
Start | 3 990 000 | ||||
Live | 4 440 000 | 4 690 000 | 4 895 000 | ||
Live Eco | 4 515 000 | 4 995 000 | |||
Active | 4 840 000 | 5 090 000 (5 540 000*) | 5 295 000 (5 515 000**) | 5 825 000 | 6 590 000 |
Active Eco | 4 915 000 | 5 315 000 | |||
Style | 5 440 000 (5 890 000*) | 5 565 000 | 6 175 000 | ||
Lounge | 5 790 000 (6 240 000)* | 5 925 000 (6 145 000)** | 6 525 000 | 7 340 000 |
- * CVT automata váltó
- ** M/M (MultiMode) automata váltó
Ha már fogyasztást nézel, akkor inkább az átlagfogyasztást nézd. Egyébként az sem minden.
Nekem pl. a vinnyogó, erőtlen benzinmotor a nyúlós CVT váltóval pont érdektelenné tette azt a 100 kilométerenkénti 1 liter benzin okozta többletköltséget, amit turbós benzinessel kényelmesen tudok produklálni, ha akarok.
Bizony ám, ez az autó autópályára csak azoknak való hibrid változatban, akik egyedül is a középső sávban autóznak, fényes nappal is ködzárófénnyel.
“Amint távolsági vagy autópályás utak vannak, ugyanott van az ember.”
Ezt honnan vetted ?
Más auto mikor megy tartós 70-90 között 3-3,5 L pillanatnyi fogyival ?
(gyufásdoboz dizelek kizárva)
Hát nem tom, de nekünk van egy Dácsia Loganyunk, meg egy egy Suzuki Swiftünk(2002), és a Dácsiában nagyon tud idegesíteni, hogy nincs óra, csak a műszerfal közepén, és csak gyújtáson mükszik, míg a Swiften, van állandóan, ez a megoldás jobban tetszik, és nem utolsó sorban praktikusabb.
Az a kárcóra tényleg gáz, kb. 25 éves dizájn. Nekem is Aurisom van, de a Kia-Hyundai páros lassan lehagyja Totyáékat.
Nem is tudom mit mondjak róla. Immáron 5 éve használok Toyota Auris-t az első generációt. A motor gyengeségét leszámítva elégedett vagyok vele. Volt szerencsém benne ülni ebben az új Aurisban. Úgyis csere előtt állok gondoltam megnézem. Az eleje tetszetős, feneke továbbra sem tetszik. Ilyet még soha nem tapasztaltam egy autóban sem, de az autóból a kilátás előre is korlátozott, nem csak hátra. Pedig csak 184 cm vagyok, nem 200 felett…
Magam mögé igazán szűkösen férnek be emberek. Szóval összességében: jobb anyagok, jobb minőség, szűkösebb hely, szűkösebb kilátás. Nem kellene.
Hibrid meg akkor jó, ha főleg városban hajt az ember. Amint távolsági vagy autópályás utak vannak, ugyanott van az ember. Illetve volt egy teszt pont a felárról amit fizet az ember, az kb 80.000.- km egy hasonló autóban.
Szóval sajna Auris nem lesz. Hátha a Corolla szép lesz.
Legtöbb honfitársunknak csak vágya lehet egy új aranyos Auris. Még az induló ára is sok egy átlagos bérből élőnek.
A kvarcóra pedig egy tévedés és 2013as Toyotában egyenesen röhejes.
Talán ha minden modellben GPS raknának vagy nagy LCDs kijelzőt és megvan az órafunkció is.
Majd ha a Hunday/Kia meglépi a Toyota meg kulloghat utánuk.
Nick jól fogalmazott,ez megint egy olyan hááát nem tudomToyota!
Kéne is meg nem is.Az új formanyelv elölről nézve hasonlít a Hyundai í30 ra(a hullámzást kivéve),a feneke meg erősen Mazda 3,de attól még tetszetős.
A belseje igényesnek tűnik de kevés a szövet,a műszerfal tagolása pedig enyhén hondás.
Valamiért azt érzem,hogy itthon nem fog túl sok elmenni belőle,az 1000 költői túlzás,talán a fele.
Ott az új koreai armada,az Astra classic 3,a Skoda Octavia,a Focus.Ezek többsége régebbi modell de százezrekkel olcsóbban elvihetők és tágasabbak is.
Az Aurisnál persze jobban néz ki,a felszereltsége is oké de az árak az alapkivitelt kivéve eltúlzottak.
A hibridje nagyon jó irány,sokkal többre becsülöm mint a dieseleket,de nálunk max a cégek és az olimpia bajnokok tudják megfizetni:-)
Hát nem tudom, nekem valahogy nem tetszik. A Toyotánál az utóbbi időben elfelejtettek szép autót csinálni, kivéve persze a GT. Az utolsó ami tetszett, a jelenleginél eggyel korábbi Avensis volt. Na még az Aurisból a kombira kiváncsi leszek. Annak azért egész jól néz ki a sziluettja, már amennyire látható. Persze a tetszik/nem tetszik mindenkinél egyéni szubjektív dolog.
Jól látom, a hátsó ablakemelőre “AUTO” van írva? Szinte el sem hiszem…
(Mágikus kvarcóra: +5 LE minden helyzetben! :D)