Itthon a megújult Isuzu D-Max

8 év után bújt új köntösbe az Isuzu D-Max

Az új Isuzu D-Max már törésteszten is járt, ahol 5 csillagot kapott (EuroNCAP). Emellett az „Év legtakarékosabb pickupja”, és az „Év legjobb életmód-pickupja” címeket is magáénak tudhatja.

Robusztusságát még jobban kihangsúlyozó formatervet kapott az Isuzu platósa. A LED-fényszórók és a hűtőmaszk együttesével olybá tűnik, mintha a D-Max harapná az utat maga előtt. A formatervezők még arra is figyeltek, hogy lendületességet sugalljon a pickup, ezért az oldalára látványos karaktervonalakt rajzoltak. Még a hátsó lámpák kialakításába is vittek egy kis játékosságot. A D-Max egyébként háromféle kasztnival rendelhető. A sima szimplakabinos mellett létezik, nyújtott kabinos és duplakabinos is négy ajtóval. Műszerfalát is látványosra rajzolták, felszereltségtől függően 9 colos kijelzővel is elérhető. A korábbinál szélesebb, magasabb középső konzol fogadja az utasokat, a tervezők pedig - a sajtóanyag szerint - ügyesen egyensúlyoztak a praktikus munkaeszköz egyszerűsége és az életmódautók megkívánta minőség között. Igényes anyagokat és kiváló összeszerelési minőséget ígér a gyártó.
Hirdetés
Az autó orrában a korábban már bevált, 1,9 literes, négyhengeres RZ4E erőforrás továbbfejlesztett változata dolgozik. Többek között a megnövelték a befecskendezési nyomást, illetve az elektronikusan vezérelt, változó geometriájú turbófeltöltő, a dugattyúk hőszigetelő bevonata és a kettős ferde fogazású fogaskerekekkel szerelt vezérmű mind hozzájárulnak ahhoz, hogy 163 lóerős teljesítményét és 350 Nm forgatónyomatékát kisebb zajszint mellett adja le, miközben alacsony marad az üzemanyag-fogyasztása. Állítólag beéri 8,1-9 literrel 100 kilométeren a WLTP norma szerint. Alapból hatfokozatú kézi sebességváltó jár hozzá, de felár ellenében automataváltót is adnak. Biztonság terén korunk elvárásainak teljesen megfelel a D-Max. A teljesség igénye nélkül szemezgetve, megtalálható benne a ráfutásos balesetre figyelemeztető rendszer, a vészfék, a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer a sávváltó és sávtartó segéd, a holttérfigyelő, a hátsó keresztirányú forgalomra figyelemeztető rendszer, sőt még térdlégzsák is van a többi lufi között, ha mégis beüt a baj. A megújult D-MAX már rendelhető, az első autók 2021 márciusában érkeznek meg a hazai piacra, az árlista alapján nettó 7 999 000 forintról indulva.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?