Itthon feladta az Uber

Felfüggeszti a szolgáltatást Budapesten az Uber

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A cég működését fővárosunkban lehetetlenné tévő jogszabály életbelépésekor felfüggeszti szolgáltatását Budapesten az Uber.


Fekete Zoltán, az Uber magyarországi operatív igazgatója ma délelőtt jelentette be, hogy a cég felfüggeszti a szolgáltatást Budapesten július 24-én 12 órától, amikor életbe lép a működését ellehetetlenítő jogszabály.
Hirdetés
Bár az Uber hajlandó lett volna olyan rendszerben működni, amelyben fuvarosai adót fizetnek, erre a kormány nem adott lehetőséget: az ellenőrök az új jogszabály nyomán bevonhatják a sofőrök jogosítványát, elvehetik rendszámukat annak ellenére, hogy minden engedéllyel rendelkeznek. Mint mondta, nem szeretnék ennek kitenni 1200 egyéni és kisvállalkozó autósukat. Fekete Zoltán hangsúlyozta, hogy kezdettől fogva keresték a párbeszédet a döntéshozókkal, több alkalommal tettek le konkrét javaslatot az asztalra, de "zéró nyitottság és zéró hajlandóság" volt a döntéshozókban, hogy érdemben foglalkozzanak ezekkel.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    ” A te eszmefuttatásod rettenetesen defektes. Örülök hogy magadnak címezted utolsó megnyilvánulásod, megpróbálhatnád megválaszolni is.”

    ez bőven kimeríti a 0 érv, proletál sztájlt. én mondtam tényeket és a helyzetet, te semmit nem mondtál csak a hülyeségeidet meg az ilyen kistílű személyeskedéseket, nyugodtan befejezheted, legalább nem önti el a szenny a fórumot ;)))

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    “így jön az alpári,proletár,primitív személyeskedő odaszúrás…hát végülis, magadat minősíted ezzel :)))))) ”
    Ilyen nem volt. Te most csinálod a fesztivált. Ugy tűnik a provkáció az ami hajt. Én itt befejeztem a társalgást veled.

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    egy értelmes érvet nem tudtál még felhozni. statisztikát a ki-be jövő pénzről, ami a halandzsádat támasztaná alá. csak lököd a süket hülye dumáidat, de semmi tényt nem közölsz. én tényeket mondtam, sőt még kimutatást is TE SEMMIT 😀 azért elég komolytalanul nyomod.

    most vagy valami fidesses taxis vagy, vagy csak valami pártkatona, nem igazán érdekel, de az tisztán látszik, hogy zéró érved van a tiltásra. ja igen van…francia ország 😀 óriási érv. meg még van több száz ország ahol működhet…….ahol nem tudtak összefogni a féreg taxisok és sakkban tartani az épp regnáló kormányt, ott marad az über meg az innovatív országokban.

    egyébként nem magamnak válaszoltam meg, hanem folytattam a mondandómat. de mivel köpni nyelni nem tudsz rá, így jön az alpári,proletár,primitív személyeskedő odaszúrás…hát végülis, magadat minősíted ezzel :))))))

    ” kell minnél több bevételt outsource-olni az országból” te komolyan ilyen szinten vagy fogyatékos? most mondtam, hogy bőven fizet adót az über, a fizetést a magyar embereknek utalja, ők költhetik el, mégis mi a sz@rt akarsz még egy globál cégtől? tudod te mennyi ilyen cég van itthon????????? halvány lila gőzöd sincs…… 😀

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    Nem hiszem hogy ez a 20.ad rangú munka és 1200 sofőr sokat oszt vagy szoroz. Ami nem tetszik az az hogy úgy mennek az ár alá hogy kibújnak a kötelezettség alól. Piaci verseny a piaci szabályok be nem tartásával. Pontosan ezért lettek sok országból kitiltva. Olvass utánna. Nem kell ehhez vadkommonizmus. Franciaország megvan? Onnan is kirakták őket, akkormost ők is??? A te eszmefuttatásod rettenetesen defektes. Örülök hogy magadnak címezted utolsó megnyilvánulásod, megpróbálhatnád megválaszolni is. Nincs minden rendben itthon, de ezért nem kell minnél több bevételt outsource-olni az országból, mert az a vég. Ezt nem nehéz megérteni nem?

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    ez az anyagi része, ha pedig a user experiencet nézem, akkor bizony a uber volt előljáró benne, a kapitalista globalista adóoptimalizáló app. költséghatékony műküdés (pl. fölösleges diszpécserek kiiktatása, a kötelező szín elhagyása -a sárgától nem lesz jobb egy taxi-, stb) és ügyfélbarát működés (a sofőröket értékelni lehet, így kihullik a férgese, a többiek látják, hogy mi a helyzet) ezek által olcsóbb működés. adót pedig ugyanúgy fizetett itthonra is, a sofőrök is nagy%-ban adóztak itthon. nem tudom miért kezeled úgy, mintha minden huncut forint kivádorolt volna itthonról, mikor ez egy szimpla hazugság.

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    jóember, te most a globalizáció és a kapitalizmus ellen lengeted az öklöd. ha a lokál férgek neked a szimpatikusabbak akik kiiktatják a többi szereplőt, akik még jobban átqrnak, mint a külföldiek, az sötét kommunizmus. oroszország vagy ÉK a te helyed. nekem nem fogod tudni bebizonyítani ilyen pongyola érvekkel, hogy az a jó út.

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    Nem nem menti fel oket. De a te latasmodod szerint igy is ugy is b*sszāk meg.
    Na pont ez az amiert az elso kemmentemet irtam.
    De megkerdezem meg 1x:
    Jobb ha kulfoldi kiskiralyt etetunk?

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    Te miről beszélsz? az 1500 magyar “szavazó” most lett éppen munkanélküli, mert genyóskodott (g.skedett) a rezsim velük, ahogy szokott. ezek egyáltalán nem lesznek narancs szavazók elhiheted. a társasági adóról meg jobb lenne, ha kicsit jobban körbenéznél, mielőtt épületes baromságokat kezdesz osztani :

    [url]http://hvg.hu/gazdasag/20160615_Kiderult_hogy_az_Uber_tobb_adot_fizet_a_sarga_taxiknal[/url]

    arányaiban, a magyar taxisok kevesebb társasági adót fizetnek be !!!!!! nevetséges !!!!! és ezek állnak ki óbégatni a közútra !!! ebbe most nagyon beleszaladtál, nem tudom, hogy te egyébként ebben az országban élsz esetleg? vagy fizetnek azért, hogy az ellenkezőjét kommunikáld, mint ami valójában történik???????

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    ez nem menti fel a belföldi offshore ozót egyáltalán…sőt az még férgebb, ha a hozzáállást nézem, hiszen a sajátjaival b@szik ki. másrészről, mire költ ugyan? nyugati termékekre……azt kész.

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    Még annyit tennék hozzá ha aláírja az Európai Unio az Usa-val kötött szabad kereskedelmi megállapodást akkor pl az Über beperelheti a Magyar államot mivel számára kedvezőtlen jogszabályt/lépést hozott éls őt ez gazdaságilag hátrányba hozza … szóval tapsikoljatok az Uniónak mert a migrács válsággal és ezzel a hülyeséggel tényleg megölte magát… nem si beszélve a kitudj amivel génmódosított élelmiszerek tömkelegével elárasztott piacokat . Az igazi vesztes a kisember elvégre jön az olcsó dömpingáras génmanipulált búza a hazai termelő meg becsődöl…de a külföldi multi termelő örül hiszen kinyírta a konkurenciát .

    Ha véletlenül lesz majd Eu-kilépős szavazás ezt se felejtsétek el mikor X-eltek …

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    Semmi meglepő nincs benne elvégre 1.5 év múlva választások vannak és a kormány természetesen inkább megveszi így az 1500 Magyar szavazót . Egyébként meg az Ubertől nem kapnának szavazatokat mivel egy Off-shore cég. Ha akkora fasza lenne az Uber vezetősége akkor fizetné a társasági adót Magyarországon e helyett elviszi egy olyan országba az itt befizetett pénzt ” legálisan” ahol a cégek éves fenntartási összege 1.000 usd és tök mind1 hogy 10 milliárd usd volt a nyereséged vagy 1 usd …. Nem az uberhez hasonló cégeket kellene betiltani hanem azt elérni hogy az adott országban adózzanak az ott megtermelt bevételek után …persze ennek vonatkoznia kellene az összes hazánkban lévő és külföldön adózó multi cégre is lásd Tesco ,Mercedes Benz, Audi stb …

    Talán életem során 3 szor ültem taxiba uberbe meg soha szóval nekem pont mind1 hogy van vagy nincs de a taxisok mentalitását én sem szeretem .

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    Ennyi. Se tobb se kevesebb. [url]https://www.youtube.com/watch?v=K1jnDLDIvAM[/url]
    A nagy piaci verseny amirol sokan aradoznak. Csak ha betartjak a szabalyokat akor mar annyra nem funky.
    Persze a szabalyozas is meg a sok engedely is szar ugy ahogy van, de ezert etessunk valakit valahol nagyon messze?

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    De az is zavar. De azok legalabb itthon koltik el a zsozsot. Sajnos ilyen vilagban elunk.
    Ha mindent kiosztunk kulfoldi “befektetoknek” akkor lehetunk a 10 millio kozossegi fuvarozo orszaga. Jobb lenne?
    Vagy szerinetd a svajci meg amerikai Uber tulajdonosok itthon fogjak elkolteni a penzuket.
    Arrol meg ne is beszeljunk hogy az Uber az 1200 fuvarozoja miatt nagykegyesen kivonul.
    Ne legyunk mar enniyre allnaivak. Szarnak ok rajuk. Egyszeruen igy komunikaljak le a helyzetet hogy a fuvarozoknak is meg a lakossagnak is konnybelabathat a szeme. Meg egy ok hogy ne csipazzam oket.
    Majd ha vki megcsinalja ezt ugy hogy nem egy tavoli kiskiraly fogja learatni ezrek baberjait aakkor majd lajkolom.
    Addig is maradnek realisan gondolkodo.

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    A beírásodból nem ez jött le, de nem is ez a lényeg.
    Elég vicces, hogy téged a fideszes offshore cégek nem zavarnak, pedig azok is milliárdokat lopnak el a közösből, sokkel többet mint az UBER. Az abszurd kedvezményeikről és lehetőségekről meg ne is beszéljünk.
    Az UBER viszont nagyon csípi a szemed, ami az itteni lakosságnak mint szolgáltatást igénybe vevőnek kifejezetten előnyös.
    Szerinted milyen előnye származik a fideszhez közeli offshore cégekből a lakosságnak?

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    Itt mar nem ertek annyira egyet. Az belfoldi offshorozo az itthon tobb let fog elkolteni mintsem egy kulfoldi offshorozo itt koltse el a penzenek egy reszet.
    Es ez nem nezepont kerdese.
    Az elejet meg hagyjuk.

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    minden olyan felvonulast (tehat a prideot is) tiltanék közútról, ami forgalmasabb utakat érint. ott a liget is, ott lehet vonaglani mas szabadsagat nem korlatozva. furcsa, h ezt pl.nem tudjak elfogadni, de az elfogadasert “kuzdenek”.

    mondjuk, a tarsadalom szamara szinte teljesen mind1 kulfoldi,vagy itthoni tolvaj offshoreozik. a kulfoldi legalabb innovativabb nem kommunista szellemű. ezzel nem tudsz mit csinalni, amig engedelyezve van mindenhol.

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    Valoban!
    De egy kulfoldi hatteru offshorozo ceg mennyire eri meg az orszagnak?
    Azert hogy elmondhassuk mennyire jo a versenyszellem? 🙂
    Ez mashol mukodik ahol erre vannak berendezkedve, nem itthon.
    En nem az olcso szolgaltatast kritizalom, [u]hanem azt hogy egy kulfoldi offshorozo ceg miert eri meg jobban nekunk magyar allampolgaroknak? [/u]
    Havi 1x olcsobb Taxifuvarert? Mert a tobbseg nem taxizik.
    Ez a nagy kerdes!

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    Most 1et ertunk.
    Elso bekezdesed utolso mondata pontosan igaz Pridra is! Csk ok nem a megelhetesukert tuetenek. Vagy igen?! 🙂

    A masodik bekezdeseddel is teljesen egyet ertek. Legalabb a hazai feketezok offshoroznak igy majd, nem kulfoldi cegek.

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    egyelőre ezzel a lépéssel szintén szavazatokat veszit a regnáló rezsim. persze, megmarad az agyhalott keménymag meg a holdudvar, de azért szerintem nem kellene ilyen lazán venniük a dolgokat (vagyis vegyék csak nyugodtan, a végén legalább nagyobbat koppannak). pl. a taxisok tüntetésének engedélyezése egy szégyen volt. mindet börtönbe kellett volna vinni. milyen jogon korlátoznak másokat a szabadságukban, csak mert ők férgek képtelen alkalmazkodni?

    a rezsim is pont a kis kimaradt adóját félti és a fölöslegesz vizsgákból és szabályozásokból kimaradó zsozsót. holott a holdudvar valóssággal égeti a közpénzt és tolják svácji, ciprusi vagy épp panamai számlákra.

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    Egyrészt szabályozási kérdésekben soha sem a franciákról kellene példát venni, mert őnk nagyjából mindent elszabályoznak…
    [url]http://autossagok.blog.hu/2015/06/24/egy_kis_kitekinto_mit_nem_szabad_franciaorszagban[/url]

    Én annyit látok, hogy rém alacsony szintvonalú szolgáltatást kapok a magyar taxisoktól, lepukkant csóró autókkal, és úgy viselkednek mintha nem fizetnék nekik többet, mint az osztrák kollégáiknak egy reptéri fuvarért, pedig többet fizetek, és itt nem a szokásos bérszínvonalas ökörségre gondolok, abszolút értelemben is drágább a Budapesti-Ferihegy mint a Schwechat bécs.

    Az Über behozta volna a versenyt, ami most van az tarthatatlan.

  • 2017.10.28. at 03:40
    Permalink

    Hogy fēltik az 1200 kisvāllalkozō autōst. Megszakad a szivem!
    Ez csak ugy tūnik mēg egy rugās a kormānyba az Ūber rēszērōl, mert azērt ne legyūnk mār annyira naivak hogy az orszāgokon ēs kontinenseken ātivelō Off-shorozō mammut vāllalatok pont a parasztokērt aggōdnak a sakktāblān.
    De legyetek naivak aggōdōk ēs sērtōdōttek kedves ellenzēkiek.
    Kivāncsian vārom mit fogtok ōssze frōcsōgni.
    Gondolom a szokāsos diktatūrāzās nem marad el.
    Csak megjegyzem hogy Franciaorszāgbōl is kipenderitettēk ōket.

Vélemény, hozzászólás?