Itthon is beárazták a Skoda Scala modelleket!

Szerinted mennyibe kerül a legújabb Skoda? Eláruljuk!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kiderültek a Skoda Scala hazai árai, a márka konfigurátorában már mindenki összeállíthatja álmai kompakt Skodáját.


Sokak számára nem volt teljesen egyértelmű, hogy az új Scala hová is érkezik a Skoda palettáján. A Rapid fölé, vagy esetleg a Rapid helyére? Nos, most már mindenki számára egyértelművé vált, hogy a Rapidot váltja, hiszen a konfigurátorban már ki is szorította a Rapid modelleket, már csak a Scala választható. Legalábbis itthon, mert például a német oldalon csak a Rapid Spaceback modellt váltotta le.

A Scala az MQB platformra épül, és most már nem két kategória között lebeg a méretével, mint a Rapid.

Egyértelműen Golf riválissá lépett elő, ami merész lépés a VW-csoport részéről.

A Skoda új üdvöskéje alapból 467 literes csomagteret kínál, ami 1410 literesre bővíthető, miközben a hátsó utasok lábtere is hatalmas. Eközben a Golf csomagtere alaphelyzetben csak 380 literes.

Nézzük tehát az árakat! A Scala 5 427 260 forintról indul az 1.0 TSI benzinmotorral, 115 lóerővel, Active felszereltséggel. Az eggyel magasabb szinten az Ambition felszereltséggel, szintén az egyliteres motorral már 5 942 880 forintot kell fizetni érte, ami csak kicsit drágább, mint a VW Golf 5 925 100 forintos indulóára ugyanezzel a motorral. Az 1,5 literes TSI motorért jóval mélyebben kell a pénztárcába nyúlni, mert ez már 7 033 170 forint, és csak az automatizált (DSG) sebességváltóval érhető el. A legolcsóbb dízel az 1.6 TDI (115 LE) alapára pedig 6 851 560 forint. Ugyanakkor érdemes megemlíteni, hogy már a kertek alatt jön a Golf nyolcadik generációja, amelynek árazásáról még semmit nem lehet tudni. Az viszont fontos infó, hogy a Scala esetén a konfigurátorban az extrák között az "árkedvezmény" beikszelésével a fenti árak egységesen 399 999 forinttal csökkennek.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2019.03.30. at 12:05
    Permalink

    Még árkedvezménnyel is 6,6 millió normális motorral. Hmmm. Konszernen belül (bár én sosem vennék ennyiért VW-t vagy almárkáit) mindenképp a Golf a jobb választás. A 8-as lesz érdekes, hogy az mennyi lesz.

Vélemény, hozzászólás?