Izmosítottak a Mustang EcoBoost motorján

Friss Performance csomagot kapott a Ford Mustang

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Ford legerősebb négyhengeres motorját kapja a Mustang, az új Performance csomaggal.

Bár nincs olyan szép hangja, mint a V8-asnak, azért a 2,3 literes motorral felszerelt Mustang sem okoz csalódást azoknak, akik nem csak az A-ból B-be való eljutáshoz keresnek autót. Főleg, most, hogy a friss Performance csomag még izmosabbá teszi.
Hirdetés
Jelenleg 330 lóerőt nyújt így a Mustang szemben az alapváltozat 310 lóerejével (azonban a Focus RS 350 lovacskájától így is elmarad). A gyorsulása 4,5 másodperc környékén alakul álló helyzetből 60 mérföld/órára, a végsebessége pedig 16 kilométer/órával növekedett az előző Performance csomagos változathoz képest, illetve 55 km/h-val az alap Mustanghoz képest. Emellett módosított kipufogórendszert kap, amely még brutálisabb hangot eredményez, illetve optimalizált futóműalkatrészeket, valamint négydugattyús féknyergeket, amelyek a V8-as modellből érkeznek. Természetesen ezek a változásuk maguk után vonták, hogy a kormányművön, a kipörgésgátlón és a menetstabilizálón is alakítsanak kicsit, így összességében sokkal inkább pályaautósabbá vált az új Performance csomagos Mustang. Az autó külső megjelenésében az új hűtőrács és az azon oldalra tolt embléma árulkodik az erősebb motorról, illetve a szürke külső visszapillantótükrök házai, valamint a szürke csíkok a motorháztetőn és az aprócska hátsó szárny. Extraként rendelhetők 19 colos könnyűfém keréktárcsák, Torsen részlegesen önzáró diffi és a MagneRide lengéscsillapítók. Az új modellt a New York-i Autószalonon mutatják meg, azonban Európába sajnos nem biztos, hogy eljut.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?