Jobban fogy a Mondeónál a Mustang Mach-E Európában

A középkategóriás klasszikus összes karosszériaváltozata együtt sem elég a Mach-E utoléréséhez

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ha eddig nem hitted el, hogy a klasszikus szedánoknak harangoztak, akkor nézd meg a Ford legújabb eladási számait! Európában olyan kevés Mondeót adtak el, hogy a Mach-E is megelőzte, ráadásul nem is akármennyivel.

Sokan felháborodtak, mikor kiderült, hogy nem lesz többé Mondeo, de a számok egyre inkább igazolják a Ford döntését: a vásárlóknak nincs szükségük az egykor piacvezető középkategóriásra, amelynek neve már a '90-es évek eleje óta ott van a köztudatban. Annyira nincs, hogy az egyik legújabb modelljük - egy sportosra hangolt, Mustang dizájnos SUV - konkrétan megette reggelire:

2021 első 9 hónapjában 10 427 Mondeót (szedán, ötajtós és kombi együttvéve) és 15 602 Mustang Mach-E-t adtak el.

Ennél durvább talán már csak attól a ténytől lesz a sztori, hogy a Mondeót még a korosodó, a Puma által teljesen elfogyasztott Ecosport is megelőzte, konkrétan ráduplázott eladások terén. Ezek után már azt is megkérdőjelezném, hogy a kínai Evos egy Európára átszabott változatát érdemes lenne-e egyáltalán elhozni ide. Fontos viszont megemlíteni, hogy ebben az egészben semmiképp sem a Mach-e sikere a meglepő: a tesztünk során is kiderült, hogy bár a Mustangsága körül jogos a vita, de azt, hogy kiemelkedő autó-e, nem érdemes megkérdőjelezni.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?