Jót tett a Cactusnak a ráncfelvarrás?
Frissítették a Citroën Cactust, karakteréből vesztett, ám kényelmesebb lett
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Megosztó jelenség a Citroën C4 Cactus, a félidős frissítéssel ezen változtattak. Erősen átfaragták, de a lényeg az új hidraulikus futómű és az erősebb motorok.
Kicsit más karakter lett a frissített Cactus, elvesztette azt, amitől jellegzetes volt
A Citroën SUV családjának egyik tagja új arcot öltött, a megosztóra sikerült Cactust faragták át. Nem is kicsit, bár hasonló, olyan érzésünk lehet, hogy ez egy új generáció, pedig a kabin, a padlólemez és a legtöbb szerkezeti elem maradt az eredeti. Rövidebb első és hátsó túlnyúlással született újjá, formák tekintetében a far változott markánsan, a négyzet alakú lámpákat eléggé elnyújtották, eltűnt az Airbump, így már kevésbé karakteres.
A belső észrevehetetlenül változott, van viszont vészfékasszisztens és táblafelismerő
Ha már Airbump, nem jött be a puha elemek használata a franciáknak, így már a C3-ason is csak kisebb felületű és opciós extraként érkezett, a C3 Aircrossra pedig nem is terveztek. A friss C4 Cactusról is eltűntek, de csak elölről és hátulról, az ajtókon csak lejjebb csúsztak. A biztonság kedvéért viszont vannak új vezetéstámogató segédek, mint a táblafelismerő és a vészfékasszisztens.
Furcsa lett a far, a vízszintes lámpákat még szokni kell. Az új hidraulikus futóművel repülő szőnyegen érezhetjük magunkat a Cactusban ülve
Az új Cactus az első olyan Európában megjelenő modell, ami már az új Progressive Hydraulic Cushion (PHC) rendszerű futóművel érkezik. Ez egyfajta hidraulikus rásegítésű futómű, a lengéscsillapítók fölött minden keréknél egy kiegészítő hidraulikus technológiát használó felkoppanásgátlót találunk, amik az utolsó centiken, ahol más hagyományos futóműnél már kellemetlen koppanást éreznénk, ott segít rá. A gyártó repülő szőnyegként aposztrofálja, és mint tudjuk, ebben elég jó volt a Citroën mindig is. Új motorokkal bővül a Cactus kínálata, a háromhengeres benzineseket a csúcson erősíti a 130 lovas turbós, dízelfronton pedig a 120 lóerős HDi érkezik jövő nyáron, de csak automata váltóval párosítva.
A fekete elemek itt nem kemények, valójában azok a Cactuson az Airbump technológiával készültek, puha gumiszerű borítások