Kapósabb a kabrió a háromajtósnál, nincs is rá szükség
Elkaszálják a háromajtós Evoque-ot, vagy 5 ajtó, vagy kabrió kell a népnek
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Még nem ismerjük az Evoque utódját, az első hullámok már el is érték az első generáció végét. Befejezik a háromajtós gyártását, mert amúgy sem kell senkinek.
Sosem gondoltuk volna, hogy az Evoque nyitható tetÅ‘s verziója veszélyeztetni fogja egy másik modell eladásait. Pedig Ãgy lett, a Jaguar Land Rover szerint mióta megjelent a piac egyetlen nyitható puhatetÅ‘s SUV-ja, azóta senkinek sem kell a háromajtós kivitel. Szintén nincs túl sok háromajtós SUV-ból sem, de aki Evoque-ot vesz, az vagy az ötajtósra szavaz, Å‘k egyébként a vevÅ‘k 95%-a, vagy ha nem érdekli a praktikum, akkor inkább kifizeti a kabrió felárát, mert az amúgy is vagányabb.
A háromajtós Evoque gyártását ezennel be is fejezik, hisz készleten még úgy is van annyi, amennyivel kihúzzák a modellváltásig, vagy még több is. Az ötajtós továbbra is szépen fogy, ám az már erÅ‘sen látszik rajta, hogy nem mai modell. A vevÅ‘i szempontok alapján a Land Rover nem is fejleszt háromajtósat az újból, ötajtósra és kabrióra koncentrálnak, valamint az új hajtásláncokra. Miután Budapesten is lefotózták[/url] már az egyik álcázott, tesztüzemben lévÅ‘ új Evoque-ot, tudható, hogy modern hajtásláncokat kap, az a példány ugyanis elektromosan közlekedett a fotózáskor. Az új Evoque vélhetÅ‘en jövÅ‘re mutatkozik be, ám addig jó eséllyel az ég világon semmit nem fogunk belÅ‘le látni, amÃg teljesen el nem készül, ugyanis a JLR befagyasztotta minden kedvcsináló beharangozó fotónak a közzétételét, mióta épp az Evoque-ot másolta le gátlástalanul a kÃnai Land Wind.