Kémfotókon a BMW szuper kupéja

Versenypályán fotózták álruhában a BMW M8-at

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Javában futja a tesztkilométereket a BMW új csúcskupéja a Nürburgringen. Az álca mögött a legerősebb M8 rejtőzik?


Korábban már említettük, hogy jövőre érkezik a BMW új csúcskupéja, melyet az M8-as sorozat testesít meg. Természetesen lesz nem M-es változat is. Az új bajor bálna már javában rója a tesztkilométereket, sőt versenypályán is feszegetik a határait. Legutóbb a Nürburgringen kapták lencsevégre álruhában. A nagy első légbeömlők miatt akár az M-es változat lapulhat az álca alatt, a hátulja viszont nem erről árulkodik: hiányzik a négylövetű kipufogó, emiatt csak egy M csomagos modellről lehet szó.
Hirdetés

A 8-as jelentős mértékben hasonlít majd a 6-osra, így joggal vetődik fel a kérdés, hogy miként fér majd meg egymás mellett a két sorozat. A legfrissebb hírek szerint a 6-os megszűnik, helyét a 8-as veszi át. Természetesen nem tűnik el teljesen a 6-os BMW, a kupé helyett viszont az 5-ös GT-re hajazó egyterű lép majd a helyébe. A bajorok természetesen plug-in hibridet is terveznek a 8-asból, amely 840e néven érkezik majd. A modell ugyanazt a hajtásláncot kapja, mint a már általunk is tesztelt 740e. A 8-as kupé jövőre érkezik, egy évvel később pedig jön a kabrió és az M-es változat - legalábbis a pletykák szerint.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 20:11
    Permalink

    🙂 Ez a B oszlopos dolog fel sem tűnt! Biztos meg tudná csinálni a BMW ha akarná (az utolsó 8-asnál sem volt B oszlop, illetve – a szerintem legszebb veterán BMW – E9-esnek sem volt). Tényleg az E Mercinél is le lehet engedni a hátsó ablakot, 4-es BMWnél nem (bár az szerintem azzal a hátsó kis fix ablakkal kifejezetten bazárinak hat, ez én szemem legalábbis nagyon bántja). Az S coupe-nál sincs B oszlop és van egyben leereszthető hátsó ablak. Annál viszont szerintem azért nem tűnik ez fel mert az az autó egyszerűen tökéletes! A képeken nem is jön át úgy mint élőben. Azt az autót nézve valahogy az az érzésem támad hogy a Mercedes eljutott a csúcsra (mondom ezt úgy hogy annyira BMW-s vagyok hogy a vérem is kék-fehér). A forgalmijában lévő tulajdonos adatain kívül nem tudok olyan részletet mondani azon az autón ami ne tetszene!

  • 2017.10.27. at 20:11
    Permalink

    Hmm most tényleg nem értem a BMW-t adott egy alap hangon is kb 30 milliótól induló autó és a hátsó ablakokat nem lehet leengedni mint mondjuk a fele ennyibe kerülő Mercedes E kupé vagy az árban szintén ugyanennyibe kerülő S kupé esetén . Nem értem miért olyan nagy dolog ez mikor a kabrió verziónál úgy is ki kell fejleszteni a hátsó ablaklehúzó mechanikát … Szerintem tök ciki hogy ott a B oszlop egy ennyire drága réteg páva kocsi esetén .

Vélemény, hozzászólás?