A lámpák még a régiek, de a lökhárÃtó és a hűtÅ‘rács már más: vajon ez csak egy nagyon korai prototÃpus, vagy tényleg alig változik majd a Z4? (Fotó: Automedia)
Résmodell a BMW kÃnálatában a 2018 óta gyártott, G29 kódú Z4, Ãgy még neki sem álltak a következÅ‘ generáció költséges fejlesztésének a bajorok. Ehelyett még csak az elsÅ‘ komolyabb frissÃtése érkezik a modellnek, amelyet viszont már közúton tesztelnek. A München utcáin elkapott autón az erÅ‘s álca ellenére alig látni változást, látszólag csak a hűtÅ‘rács és a lökhárÃtók kapnak modernebb formát. ValószÃnűleg új fényszórókat is jelent majd a frissÃtés, ám ezt nem tudjuk biztosan kijelenteni, ezen a konkrét prototÃpuson ugyanis még a jelenleg kapható modell lámpatesteit láthatjuk.
Hátul is csak a lökhárÃtó változik az elcsÃpett prototÃpus kémfotói alapján (Fotó: Automedia)
Információink szerint ugyanilyen költséghatékony lesz a frissÃtés bent is, a Z4 annyira alacsony szériás, hogy aligha éri meg egy teljesen új belteret fejleszteni bele, Ãgy valószÃnűleg nem fogják beletenni a BMW Ãvelt kijelzÅ‘jét sem. A vászontetÅ‘ alatt jó eséllyel csak apró részletek változnak majd, ahogy a motortérben sem kell komoly újdonságokra számÃtani. A frissÃtett változat 2023 tavaszán váltja majd a jelenleg futó Z4-est, és várhatóan további legalább 4-5 évig marad valódi, alapoktól fejlesztett utód nélkül.
A motortérben és a beltérben sem érdemes komoly változásokra számÃtani (Fotó: Automedia)