Kettős sportköntös: Lada Kalina Sport és NFR

Sportkiadásokban a Lada Kalina

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Két gyári izomkiadással bővült a Lada Kalina kínálata. A Sport és az NFR megfizethető, használható, mégis fickós kíván lenni.


A már a Renault alá tartozó Lada kedvelt kompaktja a Kalina, s most az eladások növeléséhez két sportkiadást is készített a Lada. A szerényebbik verzió elnevezésén nem agyalhattak sokat, simán Sport lett, a másik, az NFR már komoly agytornák eredménye, a mozaikszó a Need for Racing - versenyzésre való, versenyzést kívánó - kifejezésből ered.
A két új kiadás megjelenésében nemigen említhető eltérés: sportosabb hűtőmaszk, vagány sokküllős, peres gumis felnik, méhsejtes légbeömlő, szárny- és diffúzor-imitáció hátul, és ami talán még a legértelmetlenebb: méhsejt minta a hátsó lökhárító műanyagjába. Utóbbit lesz a "legkellemesebb" pucolgatni, de nyilván sokan szívesen teszik majd.
Hirdetés

Az utastérben sportos háromküllős bőrkormány - természetesen piros cérnával varrva, elöl feliratos, fűtéssel adott sportülések fogadják az utasokat, s a piros cérnából nem csak a teljes ülőgarnitúrára, a váltószoknyára és a bőrbe bújtatott gombra is jutott.
A motorok egységesen 1,6 literes 16 szelepesek, a Sportban 120, az NFR-ben 140 lóerővel. Az állásból 100 km/órára gyorsulás előbbivel 9,5, utóbbival 8,5 másodperc, amivel a tavaly óta ötajtósként is kapható Suzuki Swift Sport (vicces videós teszt róla itt) ellenfele lehet, ám annál érezhetőbben - mintegy 1,5 millió forinttal - olcsóbb lesz, 3,5 millió forint alatti rubelért kaphatják meg az orosz vásárlók a közeljövőben.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?