Kevés az Insignia? Itt az Enigma

Új Opel a láthatáron, jön az Enigma

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Sportos újdonság Opel emblémával, az Insigniánál feljebb pozicionált, s állítólag a Chevrolet Camaro alapjaira épülő modell Enigma névre hallgat(hat).


Az Insignia 2008-as megjelenése óta egészen jól muzsikáló Opel mostanra a teljes modellpalettáját megújította - részint az új formanyelvet hozó sorozat jegyeivel. Választéka bővült is, például paletta-kiegészítő, prémiumos egyterű lett a Zafira Tourer, s hamarosan jön a Mokka mini SUV is.
Most pedig egy régóta várt újdonság, a sportos Calibra utódjának tekinthető sportkocsi nem először fellebbenő híre is megérkezett - igaz, nem az Opeltől, hanem egy független dizájner, David Cardoso számítógépéből.
Hirdetés
A Chevrolet Camaro alapjaira épülőtervezett Enigma szemből olyan, mint egy sportos középkategóriás, s kétajtósságát leszámítva oldalról is hasonló. Az első képein kétajtós kupé akár könnyedén négyajtósítható is, így lehetne az Insignia kupéja, bár Cardoso megjegyzi, inkább önálló modellként, akár a Calibra utódjaként látná viszont a hátsókerék-hajtású kupét, melynek farához nem titkoltan az Insignia, oldalsó vonásaihoz az Astra GTC és a Flextreme koncepció ihlette meg.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.31. at 01:37
    Permalink

    Nem vagyok gazdag, de amennyit használom az autót, azt meg is tudom fizetni. Eleve csak olyan autót veszek, amit fenn is tudok tartani. Egy ilyen sportkocsit nem vennék, mert vélhetően 10 millió körüli ára lenne. De aki egy ilyet megengedhet magának, annak eszébe nem jutna villanyost venni. Az autózni akar, nem spórolni. Vannak ilyen ismerőseim, amikor kocsit vesznek 20 millió körül, akkor az a kérdés, hogy A6-os legyen, vagy Porsche Cayenne 3.5-ös benzinessel? Hidd el, hogy szóba sem kerül a villanyos, vagy a hibrid? Nem az számít.

    Villanyost még fűnyíróból sem veszek amúgy. Egyszer vettem, semmire nem való. Aki játszadozni akar, meg 3 szál füvet lenyírni, annak jó, de akinek tényleg több száz négyzetmétert kell nyírni, annak nem jó. Na a villanyautó pont ilyen, játszogatni lehet vele, de másra nem való.

  • 2017.10.31. at 01:37
    Permalink

    Messze nem jutnál vele, a gatyát is leszaggatná rólad, amennyit eszik. De a garázsnak még szép dísze lehet. 🙂

    Vannak akik festményeket vesznek, mások meg használhatatlan autókat. Villanymotor kell bele, hogy hangtalanul suhanjon és ne kerüljön szinte semmibe az üzemeltetési költsége.

    Az emberek nem venni akarnak autókat, hanem használni és ez óriási különbség.

  • 2017.10.31. at 01:37
    Permalink

    Csak te hajtod álandóan ezt az elektromos marhaságot. Szerintem a többség még AUTÓ-t akar venni. Nekem nagyon tetszik ez a kocsi, egyből a 20 évvel ezelőtti Calibra ugrott be róla. A maga idejében az is nagy szám volt, főleg a formájával hódított. Ebbe egy 2.8-as V6-os kell, azzal feltépné az aszfaltot is.

Vélemény, hozzászólás?