Kicsi Lambó nem lesz, olcsóbb majd egyszer talán

A Lamborghini főnöke a márka jövőjéről beszélt, egyelőre marad a mai kínálat és stratégia

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A cégvezető szerint nem céljuk a darabszámverseny a Ferrari ellen. SUV modelljük sorsa még nem eldöntött, de hibridjük még tuti nem lesz.


Stephan Winkelmann vezérigazgató az amerikai Car & Driver magazinnak beszélt a Lamborghini terveiről. Hiába tervez a Ferrari V6-os alapmodellt, hiába állt elő a McLaren az új 570S-sel, ők egyelőre nem terveznek a V10-es Huracánnál kisebb motorú sportkocsit. Nem szállnak be sem a 200 ezer dollárnál olcsóbb luxus-sportkocsik piacára, sem a darabszámversenyben nem akarnak erősíteni.
Hirdetés


Tavaly a Ferrari 7200 autót adott el, míg a Lamborgini 2500-at. Hiába csábító a szabadidő-autók kategóriája, még mindig nem ugranak bele a gyártásba, így a már 2012-ben koncepcióként bemutatott Urusra is várni kell. A legérdekesebb talán a hibrid Asterion sorsa. Winkelmann úgy fogalmazott, hogy az csak egy show autó volt, hogy demonstrálják, ilyet is tudnak. Nekik most még túl korai lenne hibridet gyártani.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?