A kategóriájához képest kis motorról kÃvül szinte semmi sem árulkodik, közel háromszáz lóerÅ‘t tud a benzines belépÅ‘ (Forrás: Carscoops)
Már ismert számozással lép piacra a legkisebb benzines
G-osztály. Az európai kereskedésekbe 350 d néven fut a legolcsóbb, itthon 34 millió forintos listaáron elvihetÅ‘ terepjáró, amihez 286 lovas háromliteres dÃzelt ad a Mercedes. A név egy kisebb módosÃtástól eltekintve marad, az egyelÅ‘re kÃnai kiváltságnak számÃtó alap benzines G 350 néven érkezik. A modell létezésének adózási okai vannak, ugyanis a nagy motorral szerelt négykerekűek után súlyos összeggel kell megtámogatni a kÃnai költségvetést, erre nyújt gyógyÃrt a kismotoros G-osztály.
Azt egyelÅ‘re nem tudni, hogy csak KÃna specifikus modell lesz-e vagy Európába is eljön a G 350 (Forrás: Carscoops)
Bizonyos körökben lehet, hogy szégyenkezésre ad okot a négyhengeres erÅ‘forrás, de a menetteljesÃtményekkel nagy gond Ãgy sem lesz. A motorháztetÅ‘ alatt lapuló turbós, négyhengeres 299 lóerÅ‘ leadására képes, nyomatékból pedig 400 Nm áll rendelkezésre, váltóból 9 fokozatú automatát adnak az alapmodellhez. KülsÅ‘ tekintetében nincs nagy különbség a drágább modellekhez képest, csupán a kisebb kerekek buktathatják le az alap G-osztályt, bár ezen némi felár ellenében biztosan segÃt a Mercedes.
A kétliteres motornak hála kevesebbet kell adózni a G 350 után, de Ãgy sem lesz olcsó a belépÅ‘ az erÅ‘sen felsÅ‘ tagozatos „G osztályba" (Forrás: Carscoops)
A menetteljesÃtményeket még nem hozták nyilvánosságra, bár az sejthetÅ‘, hogy a közel 300 lóerÅ‘ könnyen megbirkózik majd a két tonna feletti tömeggel, kirÃvó lassúságra nem lehet számÃtani. Az ár még szintén titkos, erre a szeptemberi hivatalos premier során derülhet fény, de az sejthetÅ‘, hogy kétliteres motorral sem kerül az átlag vásárló célkeresztjébe a G-osztály.