Klasszikus orrkúpot kap a 707 lovas Dodge
Vadabb külsőt kap a Challenger Hellcat!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Megérkeztek az elsÅ‘ fotók a frissÃtés útjára lépett brutális Dodge-ról. Sokáig a Hellcat volt a legerÅ‘sebb kapható izomautó, mely most klasszikus vonalakat hoz a jelenbe.
Frissül a Dodge Challenger Hellcat, a márka második legerősebb izomautója markánsabb, klasszikusabb megjelenést kap
Még nagyobb lesz a Dodge Challenger Hellcat arca, legalábbis ez derül ki a legelsÅ‘ fotókról, ami a frissÃtett izomautót mutatja. A Dodge valóban büszke lehet a 707 lóerÅ‘s hátsókerekes Hellcatre, sokáig a legerÅ‘sebb újonnan kapható izomautó volt, és erre is csak házon belül licitáltak rá a Demonnal. A Hellcat vélhetÅ‘en marad 707 lóerÅ‘s és 881 Nm nyomatékú V8-as kompresszoros motorral szerelt, ám az FCA szerint azért volt szükség a frissÃtett géptetÅ‘re, hogy több levegÅ‘t szÃvhasson a kompresszor a motor számára.
EgyelÅ‘re nem tudni, mennyivel lesznek nagyobbak fizikailag a géptetÅ‘ lukai, ám az már most látszik, hogy jóval látványosabb lesz. az eddigi egy széles nyÃlást két hatalmas orrluk váltja, ez a megoldás ismerÅ‘s lesz az izomautók szerelmeseinek. A klasszikus izomautókat idézÅ‘ megoldás látványos, a Mopar még a '90-es években is kÃnált ilyen kiegészÃtÅ‘t eges autókhoz, például a Pontiac Firebirdhöz, ma viszont nem jellemzÅ‘. A Hellcat ezzel igazán szigorú lesz, nem mellesleg még többet hoz vissza a múltból. A forma többi elemét egyelÅ‘re nem láthatjuk, de vélhetÅ‘en elöl-hátul kap új lökhárÃtót, valószÃnűleg a lámpák is változnak. A technikai tartalomra még kicsit várnunk kell, de azt Ãgérik, nyáron elárulnak mindent.
Az egy lukú orrpúpot kétlukú váltja, ez elvileg hatékonyabb is lesz az eredeti megoldásnál