Kompresszoros V8-at kapott a Range Rover Velar

Simulékony dizájnján is csavartak, de a Velar új értéke az 550 lóerő

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megérkezett a Range Rover Velar csúcskivitele, a csinos megjelenésű hatalmas SUV orrába V8-as motor került. Az SVAutobiography kívül belül kisit más, de főként sportosabb, mint ahogy eddig ismertük.


A kínálat tetejét bővíti a Land Rover legcsinosabb megjelenésű modelljénél. A Velar SVAutobiography Dynamic Edition kivitel külsőre is feltűnően más lesz, mint a többi változat, fontos újítás, hogy elöl-hátul új lökhárítókat kapott, valamint az oldalsó alsó díszlécet a karosszéria színére fényezik. Ha más a színeknél tartunk, hatféle árnyalat választható a csúcsmodellhez, melyek között az új selyemfényű Satin Byron kék szín csak ennél a modellnél érhető el. Ugyanakkor mindenképp fekete tetőt kap és 21 vagy opciósan 22 colos felniket, természetesen légrugózást és összkerékhajtás, az SVAutobiography Dynamic Edition motorja pedig egy 5,0 literes kompresszoros V8-as, mely 550 lóerő és 680 Nm nyomaték leadására képes.
Hirdetés

Az új modell nagyobb teljesítményű motorjának hűtése miatt kellett az új első lökhárító, de a kipufogórendszert is lecserélték, az aktív szelepek miatt hatékonyabb, meg persze a hangját is képes változtatni, nem mellesleg 7,1 kilóval könnyebb a széria rendszernél. Az új modell gyorsulása 4,5 másodperc nulláról 100 km/h-ra, végsebessége pedig 274 km/h. A Special Vehicle Operations műhely által összeállított modell - pár napja épp ők vetették el a háromajtós Range Rover gyártását - csak egy éven keresztül lesz rendelhető.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2019.02.08. at 21:15
    Permalink

    Úgy hiányzott már ebből a V8-as mint egy falat kenyér főleg hogy inkább mindenki konnektoros hibridet venne ami meg persze lenne náluk csak le kellene venni a polcról 420 lóerős teljesítménnyel . De inkább a V8 mert az ugye kell ” senkinek ” főleg a kompresszoros verzió ami akkor eszik 15 litert ha alapjáraton pötyög ha csak ránézel a gázpedálra már 20 liter … nem csodálkozok hogy csőd szélén táncolnak és 4.500 munkást küldtek el 2018 ban a JLR-től . Kár értük mert egyébként szép autókat gyártanak már ha éppen ” véletlenül ” nem cserélik fel az ülésmemória gombokat az elektromos ablakemelőkével … lásd Jaguar Xe és F-pace .

Vélemény, hozzászólás?