Könnyű nekik: Porsche 911 RSR

Íme a Porsche legújabb versenyautója. Csupa karbon

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Elkészült a hetedik generációs Porsche 911 GT-változata, az RSR gyönyörű és ami fontosabb, szuperkönnyű.

Elkészült, s hamarosan (április közepén Silverstone-ban) a pályán is debütál a hetedik generációs Porsche 911 GT-verziója, a megindítóan szép RSR. A tetődizájn is megérne egy misét (a jubileumot mutató 50-es és a 911-es számokat tessék a galériában kisilabizálni), de persze fontosabb, hogy mitől lesz a gép annyira gyors (és megbízható), hogy elverhesse a Ferrarit és a többi kihívót.
Hirdetés


Attól, hogy a tengelytáv 10 centit nőtt. Attól, hogy az első felfüggesztés már nem MacPherson rugóstagos, hanem kettős keresztlengőkaros. Attól, hogy az aktuális 911 kasztnija aerodinamikailag a korábbiaknál állítólag jobban alakítható, illetve attól is, hogy szinte minden szuperkönnyű (és merev) karbonszálas műanyagból van. Ajtó, hátsó szárny, sárfogó, műszerfal, középkonzol, stb. Az akkumulátor ugyancsak súlycsökkentési célból lítium-ionos. A kormányról kapcsolgatható - 6 fokozatú - szekvenciális váltó is megszabadult a hájtól. Az ablaküvegek nem is üvegek, hanem a lehető legvékonyabb polikarbonátból vannak. Mindezeknek köszönhetően javult az autó tömegeloszlása. A 4 literes, 6 hengeres boxermotor maradt 460 lóerős, ennyi lehet a kötelező szívócső-szűkítéssel...

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?