Krómszájjal vigyorog a friss Tourneo Custom
A Tourneo Custom csinos műszerfalat és SYNC 3-at kapott
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Alaposan frissült a legnagyobb Ford Tourneo, a Custom. Új az arc, de a legjobb, ami vele történt, az az új műszerfal és multimédia érkezése.
Friss arc mögött a Ford ismert kilencfőse, a Tourneo Custom. Ami jó, az maradt, ami nem, azt lecserélték
Nem mondanánk óvatos frissítésnek azt, ami a Tourneo Custommal történt. Tulajdonképpen bármiféle újítás jót tett volna a legnagyobb Tourneónak, erre kapott új külsőt, új belsőt is. A hűtőrácsot úgy igazították, hogy a legfrissebb Fordokhoz passzoljon és persze krómozva kapja, mert miért is ne csillogna egy 9 fős kisbusz? Újak a fényszórók, amik a szintén új Titanium X felszereltségnél már alapáron xenonosak, ugyanitt már a felnik is 17 colosak, valamint a a beltér bőrözött, akár kétféle árnyalatban is. Odabent a kategóriában egyedülállóan továbbra is 6 különálló ülést találunk az utastérben, illetve még három férőhelyet - sofőrrel együtt - az első sorban, így a Tourneo Custom továbbra is 9 fős is lehet. A hátsó üléseket tetszés szerint rendezgethetjük, egyesével hajtogathatjuk, vagy fordíthatjuk meg a középső sorban.
6 külön álló ülés van továbbra is hátul, a teljes műszerfal új, de reméljük, a praktikus mobiltartót nem vesztette el
SYNC 3-as rendszer fut az új 8 colos multimédiás érintőkijelzőn navigációval és okostelefon tükrözési lehetőséggel
Teljesen új a műszerfal, mondhatjuk, hogy egyszerűbb, de a Ford beltere sokáig túlzsúfoltnak hatott, persze egy kisbusznál szellősebb személyautó nincs, így mégis tágasabbnak hat a Custom első fele. Ami azonnal feltűnik, az a 8 colos középső érintőkijelző, ami a korábbival ellentétben tabletszerűen ágaskodik a műszerfalon, de ami ennél sokkal fontosabb, hogy már SYNC 3-as rendszert futtat. Ez sokkal felhasználóbarátabb, mint az elődei, ráadásul okostelefon tükrözésre is alkalmas. Intelligens táblafelismerő, holttér és keresztirányú forgalom figyelő, sávelhagyásra figyelő és ütközésre való figyelmeztetés is van a fedélzetén. Motorkínálata nem változik, 105, 130 és 170 lóerős dízelmotorok közül válogathatunk, valamint akár hatfokozatú SelectShift automata váltóval és hátsó légrugós futóművel is kérhető.
Dízelmotorokkal és hátul akár légrugós futóművel érhető el, de vezetéstámogató rendszerekből is van pár