Kulcsrakész versenyautó is készült a BMW M2 CS-ből
Azonnal bevethető versenyautó készült a leköszönő BMW M2-ből
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Véletlenül sem csak az utcai vagányokra számÃt a BMW, elkészÃtették az M2 CS homológ versenyautó kivitelét is.
Nem csak utcai, pályaversenyautó is készült a leköszönő M2-ből
Már csak abból is látszik, mennyire fontos a BMW-nek az M2, hogy nem csak az utcai autó készült el könnyÃtett és még élesebb kivitelben, de versenyautó is készült az M2 CS-bÅ‘l. Kulcsrakész pályagép az M2 CS Racing, vagyis bárki hozzájuthat és a megfelelÅ‘ beállÃtások elvégzése után rajthoz állhat vele. Homológ bukócsÅ‘, versenyülések, futómű és fékrendszer került bele a megfelelÅ‘ biztonsági megoldásokkal együtt.
Kipörgésgátló és ABS is van benne, mindkettő kikapcsolható
Az M2 CS Racing S55-ös soros hathengeres turbómotorját 280-365 lóerÅ‘s teljesÃtményszintre hangolták, beállÃtás kérdése. Bár az utcai autó 450 lóerÅ‘s, a versenyszabályzatok ennél alacsonyabb teljesÃtményt Ãrnak elÅ‘ az M2 CS kategóriájában, nyomatéka viszont ugyanúgy 550 Nm. A versenyautóban az utcai változathoz is elérhetÅ‘ 8 fokozatú ZF automata váltó dolgozik, melyet az M Gmbh kicsit még átalakÃtott, leginkább szoftveresen. Vezetni nem lesz nehezebb, mint az utcait, amatÅ‘rök is elboldogulnak majd vele, miután az ABS és a kipörgésgátló alapáron benne marad, ugyanakkor mindkettÅ‘ kikapcsolható Ãgy a versenyautó már alapból is kellÅ‘képpen személyre szabható. Az elsÅ‘ szereplése a VLN Endurance bajnokságban lesz, nem máshol, mint a Nürburgring Nordschleifén, az elsÅ‘ autókat pedig 2020 közepén kezdik majd el kiszállÃtani.
Az S55-ös sorhatost 280-365 lóerÅ‘ közötti teljesÃtményre állÃtható be, függÅ‘en a verseny szabályzatától