Lada után Kamaz? Hazánkban már kapható az orosz teherautó is!
Újabb orosz márkával bővült a Duna Autó, megérkezett a Kamaz!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Jóval modernebb technikával tért vissza Magyarországra a Kamaz. Az új teherautókat a Duna Autó kÃnálja, európai technikával és gyártással.
Többféle hajtással, akár 6X6-os képlettel is megrendelhető az új Kamaz teherautó a Duna Autónál
BÅ‘vÃtette kÃnálatát a Duna Autó Zrt., méghozzá a haszongépjárművek piacán, ott is az igazi nehézfiúk ligájában kÃnál teherautókat. Ismét egy orosz márkát, a Kamazt hozták vissza Magyarországra, ám ez már nem ugyanaz, mint a rendszerváltás elÅ‘tt volt, sÅ‘t!
A legújabb Ladáknál is modernebb technikával tértek vissza a Kamaz teherautók.
A haszongépjármű gyártásban népszerű és megbÃzható brit Cummins szállÃtja a dÃzelmotorokat, a váltókat pedig a ZF.[BANNER type="1"]
A márka tÃz modelljét hozzák Magyarországra, többféle hajtásképlettel. Lesz 4X2, 4X4, 6X4 és 6X6-os hajtású kivitel, billenÅ‘platós felépÃtménnyel. Az új generációs Kamazok bemutatása és értékesÃtése ugyanazon a telephelyen történik, ahol a rendszerváltás elÅ‘tt is hozzá lehetett jutni a teherautókhoz, vagyis a volt Volán Vállalat telephelyén a budapesti harmadik kerületben. 290 és 320 lóerÅ‘s Euro 6-os motorokkal érkeznek az orosz fejlesztésű, de Lengyelországban gyártott Kamazok.
Modern és az Euro6-os szabványoknak megfelelÅ‘ Cummins dÃzelmotorral szerelik, amihez ZF váltót csatolnak


„290 és 320 lóerÅ‘s Euro 6-os motorokkal érkeznek az orosz fejlesztésű, de Lengyelországban gyártott Kamazok.”
A TC azt Ãrta, hogy litván gyártásból érkeznek a teherautók(bár nagy jelentÅ‘sége nincs). És az UAZ is újra itt van már egy ideje, szerintem sokan lennénk, akik érdeklÅ‘dve olvasnánk róluk tesztet.
Parancsolj… https://www.youtube.com/watch?v=S079j1gqfCA&t=7s
Hozza az orosz minőséget.
Vártam, hogy majd valami balfék belinkeli majd ezt a milliószor látott videót. Tényleg csak ennyire futja? Nem lehet egy ember ennyire korlátolt…
Nézd meg a többi videóját is.
Vásárlás után kezdésbÅ‘l lengéscsillapÃtó csere, kardáncsere…1 éves korára eszi a rozsda és fél autót kicserélte, nem kap hozzá utángyártott alkatrészt még oroszban se… aki szereti a merkuros nosztalgiát annak erÅ‘sen ajánlott.
Kamazra meg ilyen sofórhiányos idÅ‘kben 1-2 elvetemült alkeszon kÃvűl nem fognak sofÅ‘rt találni napi 8 ezer +minimálbér kombóért 😀 😀
Az UAZ tulajdonosa, a Sollers-csoport komoly minÅ‘ségi reformokat Ãgért, majd idÅ‘vel kiderül, mi lesz belÅ‘le. Azért az nem egy huszárvágásra következik be, hanem idÅ‘be telik…
Annyira nem kell leszolni a Kamazokat,Uazokat,Ladákat egyrészt elég sok régi példány fut mindháromból. A másik fele hogy nem csak az uaznál fordul elÅ‘ minÅ‘ségi hiba egypár modellnél. Cég ahol dolgozom (másodállásban) vett három navarát… 3Évesen olyan állapotban kerültek hogy nem volt érdemes megjavÃtani Å‘ket… Nyegle gagyi szar az összes! Újra nivák lettek helyette azok 15évet bÃrtak (elÅ‘deik)
100% hogy 3 évesen azok a Navarrák még garisak voltak, demár nem érte meg Å‘ket felújÃtani, bezzeg a lada az 15 évig…egy kamunak azért elment.
Nem kamu abszolút! Navarára akkor még 3év/160000km a gari… De csak papiron…