Lebukott a legújabb Opel Astra
Már szállítják az új Opel Astrát
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egy német autópálya mellett kapták lencsevégre az idén hároméves Opel Astra legfrissebb kiadását.
Míg itthon a mai nap érdekessége, hogy pontosan 20 évvel ezelőtt, 1992. március 13-án gördült le az első Opel Astra a szentgotthárdi gyár szerelősoráról, s ennek tiszteletére az első, azóta a Közlekedési Múzeumban tárolt példány haza is látogatott (erről részletesen később!), Európa nyugatabbi felén az nagy hír, hogy a még ma is üdének számító, 2009-ben, a Frankfurti Autószalonon bemutatkozott negyedik generációs (a Kadettel kezdődött betűzés szerint J-vel jelölt) Astra már félidős, háromévesen esedékes frissítéséhez érkezett.
Ezt bizonyítja, hogy a Carscoop autósmagazin fotósa egy maszkolt példányt kapott rajta egy németországi autószállítón - érdekes módon nem is az ötajtósból, hanem a 2010-es Párizsi Autószalonon debütált, azaz mindössze másfél éves Sports Tourer kombiból.
A tanulmányautóktól megszokott fekete fóliával álcázott orrú Astra különbségeit remekül kirajzolja, hogy egy, a boltokban kapható verzióval állították szembe a tréleren, így kiválóan látható, hogy hajszálnyit friss vonalú a lökhárító, szélesebb, de laposabb a hűtőmaszk, nagyobb viszont az alsó légbeömlő, valamint új a ködfényszóró és annak fészke.
Egyelőre nincs információ arról, hogy a frissítés az Astra sorozat teljes kínálatát, így a tavalyi Frankfurti Autószalonon debütált GTC-t is érinteni fogja-e, egy biztos: a gyáriaknak, illetve a szemfüles lesifotósoknak sikerült egy kicsit az Astrára irányítaniuk a figyelmet, s így már vélhetően nem is okoz majd komoly megdöbbenést, ha az ősszel esedékes Párizsi Autószalonra már egy (vagy kettő, netán három) új orrú Astra gördül majd be.
Ezt bizonyítja, hogy a Carscoop autósmagazin fotósa egy maszkolt példányt kapott rajta egy németországi autószállítón - érdekes módon nem is az ötajtósból, hanem a 2010-es Párizsi Autószalonon debütált, azaz mindössze másfél éves Sports Tourer kombiból.
A tanulmányautóktól megszokott fekete fóliával álcázott orrú Astra különbségeit remekül kirajzolja, hogy egy, a boltokban kapható verzióval állították szembe a tréleren, így kiválóan látható, hogy hajszálnyit friss vonalú a lökhárító, szélesebb, de laposabb a hűtőmaszk, nagyobb viszont az alsó légbeömlő, valamint új a ködfényszóró és annak fészke.
Egyelőre nincs információ arról, hogy a frissítés az Astra sorozat teljes kínálatát, így a tavalyi Frankfurti Autószalonon debütált GTC-t is érinteni fogja-e, egy biztos: a gyáriaknak, illetve a szemfüles lesifotósoknak sikerült egy kicsit az Astrára irányítaniuk a figyelmet, s így már vélhetően nem is okoz majd komoly megdöbbenést, ha az ősszel esedékes Párizsi Autószalonra már egy (vagy kettő, netán három) új orrú Astra gördül majd be.
Na igen itthon az első astrából tömegautó lett fölleg az árának köszönhetően…ez az astra soha nem lesz az, már 3 éves a modell de itthon alig látni belőlük 1-et 1-et !!! és ez nem az autó hibája hanem az itthoni bérek és életszínvonla mércéje !!!!..eltünnek a középkategoríás új autók mint az őket vásáróló középréteg is …!!!