Lefaragott a Lada a Vesták árából

Sajnos egyelőre csak az orosz piacon olcsósít a Lada

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Vesta mindegyik változatának árából enged egy kicsit a Lada a hazai piacán, cserébe a felszereltségük szegényesebb lesz.


Logikus és dicséretes módját választotta a Lada, hogy még több orosz vásárlót csábítson magához, illetve legmodernebb típusához a Vestához. Csökkenti ugyanis annak árát, igaz néhány kényelmi funkcióról le kell mondania az olcsóbb modellt választó ügyfeleknek. Köztük az ülésfűtésről, viszont a Standard névre hallgató felszereltség is megkapja a két légzsákot, a menetstabilizálót és az elektromos ablakemelőket, azonban csak 15 colos acélfelnikkel gurulhat ki a szalonból. Az 1,6 literes, 105 lóerős motor változatlan, ahogy az ötfokozatú manuális sebességváltó is. Így az eddigi körülbelül 2,6 millió forintnak megfelelő mennyiségű rubelbe kerülő Vesta alapára közel százezer forinttal csökkent.
Hirdetés

A kombi változat is olcsóbban vihető haza a Classic Start felszereltséggel. Viszont a körülbelül 2,8 millió forintos vételár az alap kombi esetében már tartalmazza az ülésfűtést elöl és a légkondit is. A szabadidő-autós stílusjegyekkel felruházott SW Cross pedig szintén egy körülbelül százezer forintos árcsökkenéssel csábít, így 3,3 millió forintnyi rubelért vihető haza. Az emelt szabad magasságú modell persze még gazdagabban felszerelt, hiszen az automata fényszórók, az esőérzékelős ablaktörlő, a tempomat, a multifunkciós kormánykerék és a 4,3 colos, érintőképernyős kijelző és a 17 colos könnyűfém keréktárcsák is megtalálhatók a felszereltségi listáján.

Emellett az orosz piacon elérhető a Sport változat is 1,8 literes szívó benzinmotorral, amelynek 145 lóereje 9,6 másodperces százas sprinthez elég, mindez körülbelül 4,3 millió forintba kerül ott. Itthon továbbra is 3,7 millió forint a Vesta alapára többek között fűthető ülésekkel, klímaberendezéssel, két légzsákkal, visszagurulás gátlóval és automata fényszórókkal. Arról egyelőre nincs információ, hogy az oroszországi árcsökkentés átszivároghat-e a hazai kereskedésekbe is.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2019.02.05. at 16:53
    Permalink

    “Logikus és dicséretes módját választotta a Lada, hogy még több orosz vásárlót csábítson magához, illetve legmodernebb típusához a Vestához.”

    Ezen a kamu felvetésen több mint felröhögtem…

  • 2019.02.10. at 06:29
    Permalink

    Ilyen árral és felszereltséggel,szervíz és alk.árakkal egy jó vétel. De ha valaki annak örül, hogy vehet ennyiért /vagy drágábban… / egy kevésbé felszerelt,kávédaráló motoros (pl:Citroën, Peugeot) nyekli-nyakli, kétszer annyiba kerülő alkatrészekkel és min. háromszor annyiba kerülő szervízzel autót (amiknek az alaja fenntkadnak a kátyúkban pl:Citroën,Peugeot 😁😁😁) nem szabad elvenni a kedvét, majd rájön… 😁😁😁

Vélemény, hozzászólás?