Lépett a Peugeot is: az e208 is megkapható már 8 milliótól

Az állami támogatáshoz csökkentette az e208 árát a Peugeot

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ahogyan az várható volt, egyre több gyártó vezet be olyan hazai árlistát, amivel villanyautóik a bűvös 11 millió forintos limit alá kerülnek, hogy megkapják az ott 2,5 millió forintos állami támogatást.

Az Opel és a Hyundai hamar lépett az új villanyautó-támogatás hírére: mivel 11 millió forintos bruttó vételárig jár 2,5 millió forintos támogatás az új dotációs rendszerben a villanyautók vásárlásához, ez alá került a Corsa-e, valamint az Ioniq és a Kona Electric ára is. Nemrégiben azonban a Peugeot is lépett, s az e208 árát pont a vele azonos műszakiságú Corsa-e szintjére tolták le, magyarán az oroszlános villanyautó is megkapható már a Peugeot kedvezményével és az állam támogatásával 7,990 millió forinttól.
Hirdetés

Már az eActive alapverzió is kulcs nélküli indítású, ecoLed fényszórós és 5-140 km/órás tempó között aktív koccanásgátlós, 7 colos érintőkijelzős, vagány Faro sárga metálfényezésű de csak manuális légkondicionálós és 7 kW-os AC fedélzeti töltős. A 100 kW-os DC villámtöltő mindenképp jár, kereken 500 ezer forint az eActive+ felára, amihez már a gyorsabb 11 kW-os fedélzeti (AC) töltő is társul, valamint vizuális kijelzős (és persze hangjelzést is adó) tolatóradar, fűthető ülés, valamint tetszőleges fényezés is. Ha viszont ennél is jobb felszereltségű e208-ast szeretnénk, az már több mint 11 millió forintos lesz, tehát a 11-15 millió forint között csupán 0,5 milliós támogatás miatt több mint 2 milliós felárat fog jelenteni.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2020.06.04. at 20:59
    Permalink

    Egy kisautó 11M-ért? Ami benzinesben 4.5-5M? Hát…ez az e-autó majd kb. 10 év múlva talán szóba jön…de így még támogatással sem alternatíva. Esetleg, ha a hatótáv nem 200km, hanem normál 7-800 km lesz 1 töltéssel…Addig luxus, pénzkidobás, az értékvesztésről ne is beszéljek…

    • 2020.06.05. at 03:56
      Permalink

      …és még így is jó az ár értéke. A MOL-nál a járvány alatt megint elbasztak valamit és sorra tömődik el egy csomó autó üzemanyagszűrője. Ennek nem fog.

  • 2020.06.05. at 20:51
    Permalink

    Sziasztok. Csak halkan jegyzem meg hogy a támogatással 8.0 misi nem 11. A hatotáv pedig 310-450km nem 200.És az a benzines ami 8.1 alatt gyorsul nem 4.5-5.0 mill hanem több. A szervizköltsége az elektromosnak töredéke a benzines vagy diesel modellnek,súlyadó nincs,cégautó adó nincs és jelenleg ingyenes a parkolás Budapesten. Az igaz hogy nem pályára való de nem is ez a cél.Ez egy városi és elövárosi rohangálos autó amivel akár le lehet menni a balcsira is.(Szerintem)

  • 2020.06.05. at 21:00
    Permalink

    Az értékvesztésröl meg annyit hogy nézd meg mennyi használtan egy leef vagy bármelyik elektromos. Nem igazán nagyobb mint bármi másé. És szintén csak halkan jegyzem meg hogy autót ne befektetésnek vegyen senki mert Ku…ra nem éri meg és bukni fog (hacsak nem ritkaságokat vagy régiségeket vesz) Ezt az autót használni kell arra amire kitalálták.

Vélemény, hozzászólás?