Leszakadt Maricsek diffije a Mecsek rallyn

Maricsek Team a Mecsek Ralin

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Sokat készült a Mecsek Ralira a Maricsek–Rubóczky páros, de minden erőfeszítésük hiába való volt, a Mitsubishi hamar megadta magát.

„Nagyon csalódott vagyok” – mondta Maricsek Miklós. „Sokat vártunk ettől a versenytől, nagyon alaposan készültünk fel rá, és szerettük volna megmutatni, hogy mire vagyunk képesek, de erre gyakorlatilag az első gyorsaságit leszámítva nem volt lehetőségünk.”
„A teszten nagyon jó, erős motort kaptunk, ami Rubóval (Rubóczky Attila) mind a kettőnket felvillanyozott. A versenyre azonban ki kellett cserélni, mert a prológ előtti napon csapágyas lett. A gyengébb, tartalék motorral és a 17 colos, igazából Szuper–1600-as autókra tervezett gumikkal az első gyorsaságin S csoportban harmadik időt tudtunk menni, két másodpercet kaptunk Boroznakitól, ötöt Borsitól, ami szerintem kezdésnek egész jó volt.”
„A második gyorsaságin jöttek a gondok. Először a fékünk ment el, aztán a turbócsövünk repedt el. A szervizparkban megjavították mind a kettőt, állítottunk a futóművön, amitől jobb lett az autó. A negyedik gyorsaságin szerintem én nem voltam elég gyors, az ötödiken viszont 198-nál leszakadt a hátsó difink. Megpróbáltunk kimenni a gyorsaságiról, de Orfű után az emelkedőn végleg megállt az autó.”
„Nagyon le voltunk törve. A verseny egyetlen pozitívuma az volt, hogy legalább magunknak bebizonyítottuk, nem felejtettünk el vezetni. Jövőre mindenképpen egy jobb technikával szeretnénk rajthoz állni.”
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?