Limitált Logan a Dacia sikersztori 10. évfordulójára

Tízéves a Logan, a Dacia limitált szériával ünnepel

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Milyen rég volt már 2004. Az első Logan szagán élcelődő újságírók is be kellett lássák, az "5000 eurós" autó volt a Renault nagy dobása.


Nem csak a menő német és angol luxusautókból lehet ünnepi kivitel, hanem a szerény kis Daciából is. Igaz, itt nem lesz évszázados diófabetét, meg különleges kézimunka, de már olyan felszerelések szerepelnek ebben a Loganban, amelyeket 10 éve, vagy még régebben pláne nm néztünk volna ki a Daciából. A Renault jól okoskodott, igaz egy válság is besegített nekik, de végül úgy alakult, hogy nemcsak a fejlődő országokban, hanem egész Európában lett igény a minél olcsóbb új autókra. A Dacia kisautó alapú, akár családi használtra is alkalmas, mára kombi mellett egyterűt és haszonjárművet is felvonultató palettája már a második generációjánál tart. Mostanra a korábban lenézett Loganról mindenki tudja, ha magas igényeinket félre tudjuk tenni, akkor benne a tökéletes céleszközt megtaláltuk. A Sandero a piac egyik legolcsóbb új kisautója, a Duster meg igazi sláger lett, a legkelendőbb SUV a piacon, és a vicc az, hogy összkerekes verziói remek terepjárók.
Hirdetés


A kerek évfordulóra a Dacia kihozott egy limitált szériát az újkori Daciák sorát nyitó Loganból. Az évfordulós modellen egyediek a fényszórók, az irányjelzőket a széléről a kocsi közepe felé helyezték át. Dacia-szinten eddig ismeretlen volt a tükörindex, a sima Logan is a sárvédőn elhelyezett indexszel fut, de az évfordulós darab ezt is tudja. Hátsó lámpái sötét színezést kaptak, egyediek a lökhárítók és román nemzeti színekben díszelgő plakett is szerepel a kocsin. A műszerfal fehér háttérvilágítású, a középkonzolra meg fényes díszbetét jutott. Természetesen csak egyzónás a klíma, ám az - szintén újdonságként - digitális és automata. Bőrbevonatú a kormány és a kárpit is egyedi ezen a kivitelen. A török gyártású Logan hasonmástól, a Renault Symboltól átvett részlet az ablakemelő-kapcsoló. Az évfordulós Loganon végre az ajtóra kerültek a gombok, igaz, csak az első ablakoké. Az évfordulós modell ára sem olyan már, mint az egykori Logané, 9400 euró, azaz átszámítva 2,877 millió forint.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?