Limitált széria készült Michelisz Norbi nevével fémjelezve

20 olyan autó vehető most meg, ami Michelisz Norbi nevét viseli

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Michelisz Norbi sikeres WTCR pilóta, csapattulajdonos, és most már olyan autó is van, ami a nevét viselve vehető meg.


Bár egy limitált széria rendszerint különlegességnek számít, s használtan is komoly érték lehet, a Hyundai hazai márkanagykövetének számító Michelisz Norbi nevével fémjelzett, s nem mellesleg a közreműködésével összeállított limitált széria még árkedvezményt is kínál. A 20 darab, csakis készletről elérhető, egyedi plakettekkel ellátott i30 N ugyanis olcsóbban adja a hozzá válogatott extrákat, mintha azokat egyedileg raknánk össze az árlistáról.
Igen, a plaketteket leszámítva az i30 N Michelisz Edition 20 darabos limitált széria csakis az árlistáról elérhető elemeket tartalmaz, de így is épp elég komoly, pályán is helytálló modellt jelent. Az i30 N alapverzióhoz mérten kereken 1 millió forintos felárat jelent a "Norbi kiadás", ami a 750 ezer forintos Performance csomagot, azaz a teljesítménynövelést, a növelt méretű (19 colos) felniket, a toronymerevítőket és az aktív differenciálzárat, valamint a kipufogóhang vezérlést is magában foglalja. Továbbá ad navigációs csomagot tolatókamerával együtt (listaáron 250 ezer Ft) sötétített hátsó üvegezést (ez külön 35 ezer Ft lenne) és téli csomagot is (fűthető kormánykarimát és első üléseket; ez amúgy 95 ezer Ft). Így a limitált szériás modell árelőnye 155 ezer forint, ám ennél alighanem többet ér a rajta lévő "Norbert Michelisz Limited Edition" sorszámozott plakett, ami miatt a csakis készletről, de különböző színekben is elérhető széria iránt állítólag komoly az érdeklődés.
Hirdetés

Bár a speciális széria csak hazánkban kapható újonnan, használtan vélhetően világszinten súlya lesz az autókra helyezett plaketteknek. Mint azt Michelisz Norbitól megtudtuk, bár ez az első olyan kezdeményezés, hogy közreműködésével készült egy megvásárolható autó, hasonlók a jövőben sem elképzelhetetlenek, s nem titkolt célja, hogy csapata, az M1RA is idővel olyan komollyá fejlődjön, hogy a WTCR-ben beszállítóvá válhasson. Utóbbi persze a távolabbi jövő zenéje. A közelebbié, hogy idén miként végez Norbi versenyzőként. Jelenleg a hetedik helyen áll, de egy versenyhétvége még hátra van, s Norbi célja, hogy összesítettben a dobogós top3-ba kerüljön.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2018.11.08. at 02:58
    Permalink

    Kár, hogy teljesen széria autókról van szó, a versenyző neve egy csomó lehetőséget rejtene magában bővebb módosításokra is. Pl. kaphatnák a Michelisz limitált sorozat logóját azon példányok, amik megbuktak a gyári minőségellenőrzésen, s így valószínűleg sokkal megbízhatatlanabbak lesznek élettartamuk alatt. Vagy esetleg el lehetne látni őket olyan vezetéstámogató szoftverrel, ami mindennek nekimegy előzés közben.

    • 2018.11.08. at 09:00
      Permalink

      Kár hogy egyszerre sikerült szemlétetned a kicsinyességed, rosszindulatod, a tudatlanságod és a meglehetősen rossz humorérzéked…

      De legalább te már világbajnok vagy valamiben…

      • 2018.11.08. at 14:34
        Permalink

        Zöld, te pont ilyen szintű humorbombákat puffogtatsz el a neked nem tetsző autók alatt 🙂

        Szerintem kifejezetten vicces komment volt, átjött az irónia.

          • 2018.11.08. at 15:43
            Permalink

            Miért is ne lehetne nemzeti autósport-szuperhősökkel viccelődni? Ez is csak ugyanolyan foglalkozás, mint a kéményseprő, bolti eladó vagy könyvelő, csak jobban körülajnározzák az emberek. De megértem a rajongók sértődöttségét – csak javasolni tudom, ha Norbinak nem sikerülne év végi céljait elérni, dobják össze neki vigaszdíjként a pénzt egy Yvan Muller Limited Edition példányra, hátha az jobban tapad az aszfalton.

          • 2018.11.08. at 16:00
            Permalink

            “Ez is csak ugyanolyan foglalkozás, mint a kéményseprő, bolti eladó vagy könyvelő, csak jobban körülajnározzák az emberek.”

            Ekkora hülyeséget is régen olvastam, de az előz beírásod miatt ezen már meg sem kell lepődni. 🙂

  • 2018.11.08. at 12:39
    Permalink

    Hogy milyen komoly az az érdeklődés, az majd akkor derül ki, amikor meg is veszik azt az autót.
    Amikor tavaly decemberben én is érdeklődtem, akkor is mondta az értékesítő, hogy sokakat érdekel az autó, de megrendelni csak én rendeltem meg. 🙂
    20 db-ot nem lesz könnyű eladni, de lehet, hogy sokan rájönnek, hogy milyen jó kis autó ez az i30N.
    Viszont “nagyon” csak a sima változat éri meg.
    A Perfomance változat nagy részt “parasztvakítás”, így szerintem kevésbé jó vétel, bár kétségtelen tény, hogy sokan azzal akarnak felvágni, hogy az autójuk lóereje közelebb van a 300-hoz mint a 200-hoz. A 275 lóerő jobban hangzik. 🙂

  • 2018.11.08. at 15:52
    Permalink

    “Miért is ne lehetne nemzeti autósport-szuperhősökkel viccelődni? Ez is csak ugyanolyan foglalkozás, mint a kéményseprő, bolti eladó vagy könyvelő, csak jobban körülajnározzák az emberek. De megértem a rajongók sértődöttségét – csak javasolni tudom, ha Norbinak nem sikerülne év végi céljait elérni, dobják össze neki vigaszdíjként a pénzt egy Yvan Muller Limited Edition példányra, hátha az jobban tapad az aszfalton.”

    Mert a csűvó a életét tette fel a versenyzői karrierre, minden éertelemben. Bolti eladó az lesz aki leszarja a dolgokat, a hozzá hasonló emberek rengeteg energiát és pénzt tesznek ebbe a prjektbe, amelynek végén adott esetben ott állnak a semmi közepén.

    A legtöbb élsportoló a szabaidejét, és a normális karrier lehetőségét áldozza be (nem bolti eladóit, hanem mondjuk egy munkásabb, mondjuk orvosi vagy jogászi kerrierre gondolok). Ráadásul techikai psortok esetén jó eséllyel saját és szülei vagyonát is beleteszi.

    Most amellett hogy minden versenyen az életét is kockára teszi.

    Nyilván ez verda az a terület ahogy ilyen kaliberű pilóta (a tavalyi világbajnok ezüst igen komoly dolog) saját szponzorációs kapacitását ilyen ilyen projekttel tudja megkoronázni.

    Ha egy hazai autós oldalon ennyire debil reakciókra számíthat (akár a Hyundai, akár Michelisznek szólt a meglehetősen rosszul alkalmazott humorod), akkor azért ez a glórai hatás eléggé korlátos.

    Ez viszont nem Norbiról hanem rólunk magyarokról állít ki szegénységi bizonítványt.

    • 2018.11.11. at 18:03
      Permalink

      Egy versenyhétvégét teljesíteni semmivel sem veszélyesebb, mint Budapestről elkocsikázni a Balatonig egy vasárnapi napon. Ezt nem én mondom, hanem egy sokszoros magyar bajnok rallyversenyző, aki még Renault Alpineokkal meg Lancia Deltákkal űzte a motorsportot – talán kértelés nélkül mondható, hogy sikeresebben mint Michelisz úr. Ma már sajnos nem lehet ilyen őszintén beszélni az autóversenyzőkről, mert a birkáknak hősökre van szüksége, a média pedig Norbival szolgálja ki őket. Akivel ennek ellenére semmi baj nincs, csak lassan saját karrierje bohózatává válik, hogy ilyen erőlködötten próbálják prezentálni az eredményeit, pedig már lassan a mezőny összes gentlemen drivere elveri a versenyeken, akik hát inkább főállású él-üzletemberek, mint él-sportolók.

Vélemény, hozzászólás?