Már a Dacia sem gázolja el a macit

Friss, fiatalos, megható reklámok a megújuló Daciától

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Lassan a Dacia is eljut arra a szintre, ahová a Skoda már rég eljutott: nem az jut róla az eszünkbe, hogy gáz, s hogy szétesik, hanem az, hogy jó autó. Jó és modern.


A Duster és a Lodgy, valamint (a Magyarországon még láthatatlan) Dokker páros után újabb két, azaz három modern, minden szempontból vállalható modellel bővítette kínálatát a nálunk múltja miatt ugyan hendikepes, de értékarányos autókat gyártó, másutt Renault-hátszéllel elismert és kedvelt márkává avanzsáló Dacia. A Párizsi Autószalonon bemutatkozott ugye az új Logan, a Sandero és annak emelt hasmagasságú változata, a Stepway is, és a friss húst hirdető reklámkampány üzenete egyértelmű: hahó, kispénzű, ám új autóra vágyó fiatalok, itt vagyunk, haladunk a korral, vegyetek minket!
Hirdetés
S miért vegyen bárki Dácsiát, fransziásan ejtve Dásziát? A reklámok nyilván nem hagyják ki azt a ziccert, hogy azért, mert olcsó és olcsón fenntartható, de főleg arra hívják fel a figyelmet, hogy érintőképernyős navigáció, USB-csatlakozó, sebességhatároló, telefonkihangosító, parkolóradar is van. Utóbbi például ma már kissé megmosolyogtató - tolat a Logan, s nem üti el a bőröndöket... A Sandero meg a plüssmacira vigyáz. Megható.



Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?