Már furgonként is itt a Toyota Land Cruiser
Gyári átalakítással válik haszonjárművé a Toyota Land Cruiser
Van olyan élethelyzet, amikor úttalan utakon kell árut vagy felszerelést szállítani, erre kínál megoldást a Toyota.
Folytatja a furgon-terepjáró hagyományait a Toyota, az egészen friss, LC 250 kódjelű Land Cruiser nemzedék is megkapta a maga áruszállító változatát. A modell egyenlőre csak az Egyesült Királyságban érhető el, lévén az angolok tervezték és állítják elő a teherhordó Toyotát. Az átalakítás amolyan gyári utómunka, a Land Cruiser Japánban és Kínában készül, de a kész modellek átépítését a brit Toyota üzemben végzik.
Első lépésként kiszerelik a hátsó üléseket, majd egy rácsos válaszfallal szeparálják el az utasokat a raktértől. A padló természetesen sík és gumiborítású, ami egyfelől akadályozza a rakomány csúszkálását, másfelől strapabíró. A hátsó ajtókban benne maradnak az üvegek, amiket fekete acéllapokkal takarnak el, nehogy megsérüljenek a rakománytól, plusz a kíváncsiskodók sem tudnak bekukkantani.
Az utastérből lett raktér két köbméteres kapacitással bír, a 3,5 tonnás vontatási képesség nem változott. Az ára átszámítva 26 millió forint, így egy hagyományos furgon helyett nem éri meg ezt venni, de ha elengedhetetlen a komoly terepjáró képesség és kizáró tényező a platós felépítés, akkor nem sok alternatívája marad a Land Cruisernek.