Az új-zélandi kereskedés alakítja át a kis terepjárót, így nem vész el a gyári garancia (Forrás: Motor1)
Az európai piacon nem sokáig maradhatott a Jimny, a másfél literes szívómotor nem tudta teljesíteni a kibocsátási normákat, az átalakítás pedig igen költséges lett volna, ezért inkább
befejeződött a kis terepjáró forgalmazása az öreg kontinensen. A világ más tájain viszont szárnyalnak az eladások, a 2018-ban bevezetett típusra akár egy
évet is kell várni az ausztrál piacon, ezért a raktáron lévő példányok árai másfélszeresére nőttek.
Platósként csak két fős a Jimny, az ülések mögött egy kevés csomagnak is jut hely, az üveget rács védi (Forrás: Motor1)
A típus megjelenése óta fel-felröppent a pletyka egy platós kivitelről, most viszont meg is valósult a teherhordó Jimny. A hátsó traktus elhagyásával kétülésessé vált a kis terepjáró, az első ülések mögé pedig ablak és egy kevés tárolóhely került. A B-oszloptól kezdődően plató váltotta fel az utasteret, amivel némileg megnőtt a teljes hosszúság, de azért nem tör a
Ford Ranger és a
Toyota Hilux babérjaira. A műszaki paraméterek változatlanok, továbbra is 102 lóerős 1,5 literes szívómotor dolgozik az orrban, és a rövid tengelytáv sem változott, így az átalakítást követően is kiváló terepképességekkel bír az apró Suzuki. A módosítás átszámítva körülbelül kétmillió forintba kerül, így egy platós Jimnyre vágyóknak nagyjából 7 millió forintnak megfelelő új-zélandi dollárt kell a kasszában hagyniuk, cserébe továbbra is élvezhetik a gyár által nyújtott garanciát.
Az apró Jimny hossza picit megnőtt, így jutott hely egy használható méretű platónak, de a vonóhorogról sem feledkeztek meg (Forrás: Motor1)