Még egy frissítést megél a Mazda6

Ismét frissül a Mazda6, most jóval erősebben

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem hittük volna, de a Mazda mégis tartja még a jelenlegi 6-ost. Olyannyira, hogy másodjára is frissítik, az első fotókon pedig olyan, mintha egy új autót látnánk.


Arra számítottunk a legkevésbé, hogy a Mazda még minimum három évig megtartja a 6-ost. Persze a japán szedán továbbra is remek autó, de egy második frissítés kicsit mentőötletnek tűnik. Ám az első két fotón egyből rácáfol a gondolatainkra, mivel jóval erősebb ráncfelvarrásról beszélhetünk, mint az előző. Változnak természetesen a lökhárítók, ezzel az első pajzs alakú hűtőrács is új dizájnt kap, a harmadik jelenleg kínált Mazda6-ot pedig legkönnyebben a lámpák alá nyúló króm díszcsíkról ismerhetjük majd fel.
Hirdetés

Komoly a változás odabent is, míg legutoljára csak a kijelző környéke változott, most az egész műszerfal új, a legutóbb látott tanulmányautókhoz hasonlóan letisztult. Lesz persze változás a motorkínálatban is, érkezik a 2,5 literes Skyactiv-G szívómotor hengerlekapcsolásos verziója, amivel a teljesítményéhez mérten egyébként elfogadható 9 literes fogyasztásból jócskán képes faragni. Emellett bővül a kínálat a nagy CX-9 SUV-ban bemutatkozott turbófeltöltős 2,5 literes Skyactiv motorral is, ami 250 lóerős teljesítményre képes. Érkeznek vezetéstámogató rendszerek, az adaptív tempomat már városi araszolásban is segít, megáll és újra is indul. Jön továbbá 360 fokos parkolókamera is, ám az újdonságok teljes listáját csak a Los Angeles-i Autószalonon történő leleplezés után tudjuk csak meg.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.11.17. at 00:24
    Permalink

    Ez nem egy prémiummodell, hogy annyira fontos lenne hogy hamar lecseréljék. A mostani Mondeo gyakorlatilag a 2007-es Mondeo erősebb faceliftje, a Passat B7 is egy erős facelift volt 2010-ben.

    A Mazda 6 platformja aktutális, a műszaki frissítéssel napra készen tartják, egyszerűen nem éri meg nekik gyorsan lecserélni, ha korrektül fogy az aktuális is.

  • 2017.12.21. at 19:41
    Permalink

    “Olyannyira, hogy másodjára is frissítik…”

    Pláne, hogy az 3 a 2. 😉
    A gen 3-as Mazda6 2012-ben debütált, melynek az első ráncfelvarrása 2014 végén jött, majd a második 2016 őszén (ami a 2017-es modell). Ezeket követte a mostani, 3. ráncfelvarrás (2018-as modell).

    …és az is biztos, hogy nem a lámpa alá nyúló króm díszléc a legfeltűnőbb változtatás, ami pár méterről észre sem vehető, hanem az ocsmány hűtőmaszk, ami kilométerekről virit.

Vélemény, hozzászólás?