Még finomabb lett a Toyota Auris Hybrid
Lineárisabb kapcsolatot kap a Toyota Auris Hybrid motorja
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bár műszaki tartalmával csak a Hybrid frissült, minden Auris új információs rendszert kap, a színpaletta két árnyalattal bővült.
Tavaly frissült, de idén egy hajszálnyit ismét megújult a Toyota Auris
Tavaly újult meg jelentősebb mértékben a Toyota Auris, de idén is kapott némi frissítést. Megjelent benne az alig több mint két hónappal ezelőtt, a Genfi Autószalonon debütált frissített Toyota Touch 2 információs rendszer. Módosult a menürendszer, mostantól egyetlen navigációs ajánlat a 3 évre szóló ingyenes frissítéssel adott Toyota Touch 2 with Go, ami okostelefont csatlakoztatva valós idejű adatokat gyűjt az időjárásra, a forgalmi adatokra, az üzemanyagárakra és a parkolási, valamint behajtási információkra vonatkozóan is. Piactól függően egyéb online információs, szórakoztató és közösségi alkalmazások (Google Search, Google Streetview, Aupeo!, Aha és Twitter) felhasználását is lehetővé teszi.
Fogyasztási értékével nem hoz újat az Auris, formai változás sincs a tavalyi után, de a hibrid hajtáslánca még egy fokkal finomabb lett, meghallgatta a "felbőgő" motorra panaszkodókat a gyár
A piac legjobb ár/érték arányú hibridjeként nem meglepő módon a Touring Sports kombiként is elérhető Auris Hybrid Európa kedvencének számít. A hibridrendszert most a Prius IV-ben már bevetett módon programozták át: szorosabb lett az összefüggés az Atkinson ciklusú benzinmotor és az autó sebessége között - annak érdekében, hogy a gyorsítási érzet jobban kövesse a gázadás intenzitását. A rekorder (3,5 l/100 km) fogyasztási érték nem módosult.
Az idei frissítéssel egy új bronzbarna metálfényezés is megjelent az Auris palettáján, továbbá a felni is újnak tűnik a sajtófotón. Nem csak az extrakínálat bővült: az árérzékeny vevők egy új kék alapszínt is választhatnak mostantól. Aki most rendel (gyártásból) Aurist, az már a legújabb kiadásból kap, így élhet az új opciókkal, hibridből pedig a legújabbat élvezheti.
Google a barátod…..:)
Ez mit jelent darabszámban?
Már csak azért, mert ha így folytatják, a két koreai márka külön külön is lekörözi a Toyotát európai eladásokban…
Tök mid1 hány éves vagy, kevés vagy mint medvesajtban a btummogás…
Konkurencia nélkül uralják a hybrid piacot, hol érdekli őket, ki, mit wartyog………
“még?” Ez feltételezne valami finomságot alapból is.
“Európa kedvencének számít”: ennek hol lehet utánanézni? Általában a Plugineket szokták nézni, ott viszont a Toyota nem igazán villantott ([url]http://left-lane.com/european-sales-2015-ev-phev-segments/[/url])
Piszok ravaszul nez ki az Auris kombi. Kicsit mas a dizjnja mint a nagy atlagnak ezzel az alacsonyra huzott gephaztetovel, de mar az uj Astra is ilyen alacsony geptetot hasznal.
Hiába kap hetente új színeket,meg felniket,akkor is egy fantáziátlan trágya marad:)