Még olcsóbb lehet a Nissan Leaf

Bérelhető akkumulátorokkal is elérhető a megújult Nissan Leaf

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hogy a világ legkelendőbb elektromos autójának eladásait még jobban fellendítsék, a Nissan a Leaf legtöbb európai piacán elérhetővé teszi az akkumulátorok lízingelését.


Bár már több mint 60 ezer Leaf fut a világ útjain, s márciusban 1300 ügyfél vehette át kocsiját az öreg kontinensen, a Nissannál korántsem elégedettek az eladásokkal. A Nissan Leaf második generációja az európai piacra az angliai Sunderlandből érkezik, így olcsóbb lesz, mint a japán változat. Akinek azonban magas ára miatt még így is elérhetetlen az elektromos autó, ezentúl bérelheti is az akkumulátort. Ha a havidíjas lízinget választja, akár 5900 euróval (1,7 millió forint) is olcsóbban juthat Nissan Leafhez. Franciaországban, ahol 7000 eurós (3,5 millió forint) támogatással lehet elektromos autót venni, a Leaf alapára akkumulátor nélkül 17 290 euró (5,2 millió forint).
A lehetőség szinte az összes európai ország vásárlói előtt fennáll, kivéve Norvégiát, Finnországot, Írországot és a balti államokat. A vásárló dönthet úgy, hogy egyben megveszi a kocsit az akkumulátorral együtt, de választhatja az autó megvételét és az akkumulátor lízingjét, az autó finanszíroztatását és az akkumulátor lízingelését, vagy lízingelheti mindkettőt. Az ügyfelek, bármilyen konstrukciót is választanak, teljes körűen élvezik az akkumulátorok garanciáját. Ha a kapacitásuk 75 százalékosra esik vissza, a márkakereskedő 5 éven, vagy 100 ezer kilométeres futáson belül díjmentesen cseréli. Azok, akik lízingelik a lítium-ion akkumulátort, korlátlan garanciát kapnak a lízingelés idejére.
Hirdetés
A lízingelés havidíja az eurózónában 79 eurótól (24 ezer forint) indul (36 hónapos futamidős szerződéssel, legfeljebb 12 500 kilométeres futásteljesítménnyel). A díj tartalmazza a normál- és gyorstöltési csomagot, valamint az országúti segélyszolgálatot. A konstrukció rugalmas, lehet hosszabb és rövidebb futamidőre, illetve több futással is szerződni - bízunk benne, hogy hamarosan Magyarországon is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 04:23
    Permalink

    [i]“A leaf 20 kWh-ból megy 100 km-t az km-ként 8 Ft/km.”[/i]

    Helyett 175 km-t megy, az új meg akár 200 km-t is (NEDC szerint).

    [i]“Én 2 millióból csináltam magamnak egy olyan autót ami 10 Ft/km-ből megy és tisztább mint a Leaf :D”[/i]

    Nekem meg van a garázsban egy öreg kemping bicaj, az ingyen megy és sokkal tisztább mint a te autód, sőt még az egészségemnek is jót tesz.
    Amúgy még ha nincs szélkereke/napeleme/vizierőműve/Széles Gabi féle energiacellája valakinek, hanem csak a hálózatból jövő árammal tölti a Leaf-jét és többnyire éjjel, teljesen kizárt hogy az LPG/benzines Prius-od akár csak a közelébe tudna kerülni szennyezés tekintetében a Leaf-nek. Ráadásul a Leaf azt a sokkal kevesebbet sem a tüdődtől néhány méterre teszi.

    [i]“Azt meg végképp nem értem, ha az aksi az autó előállítási árának fele…”[/i]

    Hol olvastál ilyet?

    [i]“A helyes út a rackelhető aksi…”[/i]

    Mondjuk úgy, hogy neked ez tetszik (de a technikai problémákat figyelmen kívül hagyod). Ennek ellenére nem ilyen lesz.

  • 2017.10.30. at 04:23
    Permalink

    A leaf 20 kWh-ból megy 100 km-t az km-ként 8 Ft/km.
    Havi 24 e Ft/ hó 288 eFt/ év és ha 15 e Km-t megyünk akkor 19,2 Ft/km-el növeli a közlekedésünk költségét.
    Én 2 millióból csináltam magamnak egy olyan autót ami 10 Ft/km-ből megy és tisztább mint a Leaf 😀
    Kicsit össze szedhetnék magukat.
    Azt meg végképp nem értem, ha az aksi az autó előállítási árának fele akkor a 9 milliós ár miért csak 1,7 millióval csökken? 😀
    Tovább megyek 1,7 milliós hitelről van szó havi 24 e Ft-al meddig? Mert 3 év alatt 864 000 Ft fizet csak vissza.
    Ha folyamatos és nincs törlesztés akkor ez csak kamatként fogható fel, tehát ha nem fizeti akkor 1,7 millával kell kiváltania? Mert így 17%-os kamatot látok.
    Ez valójában nem is az aksik bérlése, hanem az autóé(hiszen a gyári aksi kötelező tartozéka marad) csak így van körbe marketingelve, hogy olcsóbban adhassák 😀
    Vicc.

    A helyes út a rackelhető aksi, aminek a lízing díját és töltés árát az aksi cserénél fizeted. Amennyit mész annyit fizetsz. De itt meg kiderülne, hogy hiába kerülne 4,5 millióba a villany autó ha 50 Ft/km “tankolni”

  • 2017.10.30. at 04:23
    Permalink

    Ha nem fastrack-esre csinálják akkor továbbra sem látom a praktikusságát.
    A lízing kamattal jár, vagyis többet adnak el és nagyobb a profit, vagyis a fogyasztónak még inkább előnytelen 🙂 Akár jelen akár jövőértéken nézzük. Relatív olcsó áram az üzemanyag, amelyre km-ként a lízing díj is rájön. Azok nyerhetnek ezzel az álltalány lízing díjjal akik nagyon sokat akarnak menni. Nem is értem miért nem km-alapú a lízing 😀 Talán mert az nem előnyös a Nissanak :DD Renaultnak vagy minek hívják.

Vélemény, hozzászólás?