Még sosem csinált olyan kombit a BMW, mint az M5 Touring
Lehullt az álca az M5 kombi kiviteléről, amely erősebb mint valaha
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Akár a V8-as nélkül is képes letudni a napi ingázást a BMW frissen bemutatott kombija, viszont az M5 Touring a nyolchengeressel mutatja meg a foga fehérjét. Ekkor ugyanis 727 lóerő és 1000 newtonméter szabadul az aszfaltra.
Több mint egy éve tudni, hogy jön az M5 kombi változata, de most először mutatták meg álca nélkül
A vesék körvonala az M5 Touringon is világít, hátul pedig főként a dupla ikerkipufogón akad meg a szem, amelyet egy szintén kettéosztott diffúzor ölel körbe
5,096 méter hosszú, 1,97 méter széles, 1,52 méter magas, a tengelytávja pedig 3,006 méter
Elöl 20, hátul 21 colos felnik kerülnek az M5 Touring alá
A M5 Touringban alapáras a HUD is
A középkonzolon található a minimalista váltó
A Touring legnagyobb fegyverténye az M5-öshöz képes a csomagtér, amely 500 liter, de a 40:20:40 arányban dönthető ülésekkel 1630 literig bővíthető
Az autó orrában jókora helyet követel magának a belső égésű motor
Akár a V8-as nélkül is képes közlekedni
EV üzemmódban akár 140 km/óráig is nélkülözhető a V8
A magyar árakról egyelőre nem közöltek információkat. A piaci bevezetés várhatóan 2024 novemberében kezdődik
Ez a teljesítmény hajhászás meddig fokozódik? Minden generáció váltással kap +100 LE-t, normális ez?? És 2,5 tonna egy sportkombi, pár éve egy Range Rover volt ennyi, nem hiszem hogy ez a jövő.