Sikerült még sportosabbá tenni az M3 Touringot
A BMW M-es autói már alaphelyzetben is komoly sportautó státuszukhoz méltó megjelenéssel rendelkeznek, de nyilván nem hagy ki semmilyen további lehetÅ‘séget a gyártó, amiért még plusz pénzt lehet elkérni az ügyfelektÅ‘l. Erre találták ki a még inkább M-es M modelleket, azaz az M Performance kiegészÃtÅ‘ket. Ezek egy része egyébként a kevésbé sportos változatokhoz is elérhetÅ‘, de ha valaki a lehetÅ‘ legvadabb verziót szeretné összekonfigurálni, akkor a csúcsváltozatot kell ezekkel az alkatrészekkel kiegészÃtenie. Nem meglepÅ‘ módon a nemrég bemutatott M3 Touring is megkapja ezeket az extrákat.
A kipufogók lehetnek furcsák, de jól hangzanak; a hátsó szélvédő oldalsó barázdái viszont elég öncélúnak tűnnek
Számos részletet kÃnál a csomag, de a legfeltűnÅ‘bb és valószÃnűleg egyben a legmegosztóbb is a kipufogó lesz. Az egy dolog, hogy titániumból készül, ami a tömegcsökkentés és a hangzás miatt mindenképpen elÅ‘nyös, de legtöbbünk inkább a kinézetén fog elgondolkodni: a szögletes diffúzor közepére, kissé szokatlan trapéz alakú foglalatba kerül négy kipufogóvég. A középsÅ‘ négyes elrendezést jól eltalálták például a Pagani Huayrán, itt viszont kissé furcsán hat, de hát Ãzlések és pofonok. Mindenesetre nem kötelezÅ‘ tartozék, az M Performance kiegészÃtÅ‘k külön-külön is megrendelhetÅ‘k. A karosszéria elején az elsÅ‘ kötény és a sarkoknál lévÅ‘ apró légterelÅ‘k már-már DTM-es megjelenést kölcsönöznek a szuperkombinak, amit ki lehet még egészÃteni az M divÃzió 50. születésnapjára kÃnált, három szÃnű félkörökkel dÃszÃtett BMW emblémával.
Rengeteg Alcantara és szénszál vár odabent
Oldalról hangsúlyos a szénszálból készült küszöb, a visszapillantó tükrök háza, valamint a kopoltyú, ami a jelek szerint sajnos már nem igazi hűtÅ‘nyÃlás, csupán egy dekorelem. Matt feketében 19 és 20, matt aranyban 20 és 21 colosak a felnik elöl és hátul, mögöttük sport fékrendszer teszi a dolgát. A tetÅ‘panel is készülhet szénszálból, diszkrét légterelÅ‘vel lehet még kiegészÃteni. Odabent az Alcantaráé a fÅ‘szerep a szénszálas műanyagok mellett, a középsÅ‘ könyöklÅ‘ amellett, hogy ezzel van bevonva, még az M zászló szÃneit is magán viseli. A térdtámasz párnáira és a kormánykerékre is jut a nemes anyagból, az M emblémát pedig mindenhova felvitték, ahova csak lehetett. Az M Performance kiegészÃtÅ‘k az M3 Touringra már az elsÅ‘ megrendelésektÅ‘l elérhetÅ‘k.
Vajon túlzás, amikor már ide is logót tesznek?