Megfosztották fényezésétől a MINI szabadidőjárművét
Wetterauer MINI Countryman
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egyre nagyobb divat a matt fólia az autók karosszériáján. A Wetterauer a MINI Countryman festését fénytelenítette, de ha már hozzányúlt, a motorba és a futóműbe is belepiszkált.
Nem biztos, hogy mindenkinek tetszetős a matt karosszériás MINI, de kétségtelenül feltűnő jelenség. A nem barna részeken szénszálas mintázat található
A Wetterauer Engineering GmbH nem a legismertebb tuningműhely, de a kis német cégnél abban bíznak, hogy MINI Countryman Cooper S átdolgozásuknak köszönhetően most majd felfigyelnek rájuk, és erre meg is van az esély. A MINI első 4x4-es szabadidőjárműve eleve különleges jelenség, de a Wetterauer megtalálta a módját, hogyan tegye még feltűnőbbé. Fehér színű bemutatóautójuk karosszériáját matt barna fóliával vonták be, míg a tető, a tükörház, és a sok műanyag elem szénszálas mintázatot kapott. A barna középrésszel ellátott ATS könnyűfém felni 18 colos, rajta 225/45-ös Bridgestone Potenza gumival. A utastérben négy, bőrrel kárpitozott Cobra versenyülés található, és a műszerfalon helyet kapott egy iPad.
Kék LED-ek találhatók a napellenzőn - hogy a rendőrök ehhez mit szólnak, az bizony jó kérdés. Menő dolog az iPad, de beszerelése nem igazán esztétikus. Akárcsak a négyajtós Porsche Panamera fedélzetén, úgy a Wetterauer MINI Countryman Cooper S utasterében is négy önálló sportülés található
A motor szériaállapotában 184 lóerős (240 Nm), de az 1,6 literes, turbós négyhengeresben még bőven vannak tartalékok - olyannyira, hogy a gyári 211 lovas John Cooper Works (JCW) teljesítménye is elhalványul a komolyabb tuningok mellett. A spéci légszűrő, a módosított kipufogórendszer, és az új vezérlőegység plusz 51 lóerőt és 115 Newtonmétert hoz a konyhára, így a Wetterauer-féle MINI 235 lóerővel és 355 Newtonméterrel rendelkezik. Hogy a megnövekedett teljesítmény kordában tartásával ne legyen probléma, a műhely H&R sportfutóművet tett a kocsi alá, keményebb és rövidebb rugókkal, új lengéscsillapítókkal.
Még a kipufogóvégek sem csillognak, a csövekre is jutott matt bevonat. A 18 colos felniket az ATS, a gumikat a Bridgestone kínálatából választották