Csak India számára készül majd a Vision IN alapjain érkező szabadidő-autó
EgyelÅ‘re még csak tanulmányautó státuszban létezik a Vision IN, amellyel a potenciális vásárlók igényeit próbálják felmérni. A külsÅ‘ formaterv mégis eléggé sorozatérettnek tűnik. Ráadásul a márkától megszokott üvegműves vonalat képviseli a Vision IN is, szóval Európában sem lógna ki az utcaképbÅ‘l. Ugyanakkor nem tudja letagadni a Volkswagen T-Cross rokonságot, fÅ‘leg oldalnézetbÅ‘l. Az európai Skoda szabadidÅ‘-autókra jellemzÅ‘ osztott fényszórókon kÃvül a 4256 mm hosszú autót feldobták még króm ablakkeretekkel, kristályüveget mintázó emblémával, illetve hátul keresztben végigfutó fénycsÃkkal. A 19 colos könnyűfém keréktárcsákról nem is beszélve.
Hátul keresztben végigfutó fénycsÃk is feldobja a dizájnt
Az utastérben elÅ‘ször biztosan a hatalmas kristályüveg dÃsz szúr szemet az érintÅ‘képernyÅ‘s kijelzÅ‘ felett. Utána jön valószÃnűleg a többi kristályhatású elem, majd a jellegzetesen indiai, kézzel nyomott szövetanyag. További érdekeség, hogy az üléshuzatok újrahasznosÃtott műanyagból készültek, illetve az ananász levelébÅ‘l alkotott, bÅ‘rszerű anyagot is felhasználnak kárpitelemként.
Érdekes anyagokat használtak az utastérben
Az autó mozgatásáról pedig 1,4 literes benzinmotor gondoskodik 150 lóerÅ‘vel és 250 Nm forgatónyomatékkal, amit hétfokozatú, duplakuplungos sebességváltó továbbÃt az elsÅ‘ kerekek felé.
8,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/h tempóra az 1,4-es benzinmotorral