Csak India számára készül majd a Vision IN alapjain érkező szabadidő-autó
Egyelőre még csak tanulmányautó státuszban létezik a Vision IN, amellyel a potenciális vásárlók igényeit próbálják felmérni. A külső formaterv mégis eléggé sorozatérettnek tűnik. Ráadásul a márkától megszokott üvegműves vonalat képviseli a Vision IN is, szóval Európában sem lógna ki az utcaképből. Ugyanakkor nem tudja letagadni a Volkswagen T-Cross rokonságot, főleg oldalnézetből. Az európai Skoda szabadidő-autókra jellemző osztott fényszórókon kívül a 4256 mm hosszú autót feldobták még króm ablakkeretekkel, kristályüveget mintázó emblémával, illetve hátul keresztben végigfutó fénycsíkkal. A 19 colos könnyűfém keréktárcsákról nem is beszélve.
Hátul keresztben végigfutó fénycsík is feldobja a dizájnt
Az utastérben először biztosan a hatalmas kristályüveg dísz szúr szemet az érintőképernyős kijelző felett. Utána jön valószínűleg a többi kristályhatású elem, majd a jellegzetesen indiai, kézzel nyomott szövetanyag. További érdekeség, hogy az üléshuzatok újrahasznosított műanyagból készültek, illetve az ananász leveléből alkotott, bőrszerű anyagot is felhasználnak kárpitelemként.
Érdekes anyagokat használtak az utastérben
Az autó mozgatásáról pedig 1,4 literes benzinmotor gondoskodik 150 lóerővel és 250 Nm forgatónyomatékkal, amit hétfokozatú, duplakuplungos sebességváltó továbbít az első kerekek felé.
8,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/h tempóra az 1,4-es benzinmotorral