Ilyen, amikor komolyan gondolják az álcázást
Néhány hónapja felbukkantak olyan kémfotók, amelyeken a gyártósorról frissen legurult
BMW 4-est láthattunk a „földig érő vesékkel”. Emellett az új 4-es előrevetítő koncepció is hasonlóan nagy hűtőmaszkot kapott, ám a gyár legfrissebb, hivatalos képein olyan jól álcázzák a prototípust, hogy nehéz eldönteni, valóban megmaradnak-e a hatalmas vesék.
Az első tengely végein nagyobbra tervezték a dőlésszögeket, a hátsó tengelyen pedig 23 milliméterrel szélesebb a nyomtáv
Jelenleg a a München-környéki országutakon és autópályákon finomhangolják az új kupét, onnan érkeztek a hivatalos fotók is, amelyek nem engednek sokat látni az új formavilágból. Így csak találgatni lehet a formai megoldásokkal kapcsolatban, viszont néhány információt azért elhintettek a bajorok. Például azt, hogy az autó légellenállási együtthatója 0,015-tel csökkent, miközben magassága 57 milliméterrel, súlypontja pedig 21 milliméterrel lejjebb került. Továbbá az is biztos, hogy elöl kettős keresztlengőkaros, hátul ötkaros kerékfelfüggesztést alkalmaztak.
München környékén futja tesztköreit az új 4-es
Elsőként az M440i xDrive Coupé modell érkezik majd a piacra, soros hathengeres, 374 lóerős motorral, 48 voltos lágy hibrid rendszerrel, amelyben 8 fokozatú Steptronic sebességváltó szolgál. Arról viszont egyelőre egy szót sem ejtettek, hogy pontosan mikor mutatják meg álcázás nélkül az új 4-est.
Az utastérben valószínűleg nem lesz meglepetés