A Mercedes-Benz E-osztály kapott hasonló fizimiskát 2009-ben, vajon most a Skoda fényszórói is osztódnak? Persze ez csak egy ötletelés Tobias Hornoftól
Például kormánykerékfűtés, az nincs a
mostani Octaviában, ám ez is pótlásra kerül a közeljövÅ‘ben esedékes megújulással. Hasonló a helyzet a LED fényszórókkal, amelyek még hiányoznak az Octavia extralistájáról, ám vélhetÅ‘en már nem sokáig, hiszen a komolyabb konkurensek szinte mind kérhetÅ‘k már ezzel is. A belsÅ‘t érintÅ‘ további újÃtás lehet a Golfba is várható
hatalmas érintőképernyő adaptálása a cseh középkategóriásba.
Hátulról valószÃnűleg érdemi változás nélkül megússza a megújulást az Octavia
A motorkÃnálat terén elképzelhetÅ‘, hogy az 1.8 TSI kikerül a palettáról és inkább a 2.0 TSI egy gyengébb változata veszi át a helyét. 1,5 literes motorok is várhatók az 1.4 TSI és az 1.6 TDI helyett, de valószÃnűleg még nem most. Hasonlóképpen a plug-in hibrid modellnek sem jött még el az ideje a Skodánál, sÅ‘t az majd csak a negyedik generációval várható, úgy 2019-ben. A
kÃnálat csúcsát jelentÅ‘ RS viszont marad és jó eséllyel tovább erÅ‘södik, Ãgy a 230 lóerÅ‘s változat teljesÃtménye 245 lóerÅ‘re nÅ‘het.
Ehhez a fiktiv kephez minden honnapban cikket kell irni?
Szép