Megvan a bűnös, egy könnyen gyulladó ragasztó miatt ég a Ferrari 458

Nagyon égő a Ferrari 458

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem a tulajdonosok tehetnek róla, hogy tüzes jószág a Ferrari 458. Egy ragasztó nem bírja a nagy hőt, és akár ki is gyulladhat.

Ha sportosan vezetik a Ferrari 458-ast, az magas kipufogó-hőmérséklethez vezet, ez a nyáron tapasztalt magas környezeti hőmérséklettel együtt azt eredményezheti, hogy a hátsó kerékjáratoknál használt burkolatokat rögzítő ragasztó meglágyul, a hőpajzsok elmozdulnak a helyükről, védelem nélkül a ragasztó pedig füstölni kezd és akár meg is gyulladhat. Tehát nem csak a gyár a hibás, hanem azok a tulajdonosok is, akik arra használják az autót, amire azt kitalálták. Mindenesetre gálánsan viselkedik a cég, a gyártásban azonnali hatállyal módosították a kérdéses részt, az úton lévő autókat mind visszarendelik a szervizekbe, ahol biztonságosan rögzítik a hőpajzsokat. Azokat a Ferrari 458-asokat, amelyek ezen oknál fogva megsérültek vagy megsemmisültek, ingyen kijavítják illetve kicserélik. A cég szerint egyébként nincs elátkozva az autó, a médiát okolják azért, hogy nagyon felkapják a törött Ferrari 458-asokról szóló híreket. Talán ha az autóhoz ajándékba adnák a Pilota Ferrari képzést, kevesebb ilyen hírt olvashatnánk.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?