Menő pickup a Chevrolet-tól
Chevrolet Colorado Rallye Concept - pickup ralizáshoz
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Legújabb pickupját, az idén piacra lépő Coloradót, illetve annak dupla kabinos változatát egy izgalmas, ralizásra felkészített koncepcióval kóstoltatja a Chevrolet.
Tekintélyes méretű, 305/60 R18-as, Bridgestone abroncsokat kapott az 5. Buenos Aires-i Autószalonon kiállított Chevrolet Colorado Rallye Concept
Raliautóhoz hűen műanyag oldalablakokat kapott a jó eséllyel Dakar részvételt is jósló Colorado-előfutár
Az Argentin fővárosban, azaz Buenos Airesben mutatkozott be a Chevrolet kétségkívül legmenőbb idei újdonsága, a Bangkokban extra méretű kabinnal mutatott Colorado pickup dupla kabinos variánsa, illetve annak előfutára, a Rallye Concept névre keresztelt ízleltető-verzió. Ebbe nyilvánvalóan a végleges, már idén piacra ígértben is várható 2,8 literes turbódízel motor került, ám azt még nem tudni, hogy milyen teljesítménnyel.
A külső alapvonásai is minden bizonnyal véglegesnek tekinthetők, bár az első-hátsó, 23 méternyi acélsodronyával és 5,5 lóerős motorjával akár 4 tonnányi terhet is elhúzó csörlő aligha lesz szériatartozék, s hátul a meglehetősen tanulmányautós lámpák, valamint a vágott közepű raktérajtó sem várható a gyártásra kész verzióra. Raliautóhoz hűen természetesen tetőfény is került a Coloradóra - mai divat szerint LED-ekkel. A futómű különlegessége a szintszabályozás, bár a rugók alapesetben is igen nagy, 14 centiméteres utat tesznek meg. A keréknyomás a kabinból változtatható, homoksivatagba érve nem kell kiszállni az autóból levegőt ereszteni.
Sportos autótól nem meglepő a vágott aljú kormány, a karimába épített LED-es fordulatszámmérő viszont jópofa elem a versenyüléses, de ennek ellenére nem puritán utastérben
Mivel a Colorado dízel motort ígért, vélhetően ez a dupla kabinos gép lesz a Chevrolet első, Európában is színre lépő platósa. Divatos megjelenésével vélhetően a Volkswagen Amarok egyik ellenfelének szánja az idén 100 éves világmárka - jó eséllyel nem csak a piacon, hanem akár a Dakar Rallye-n is.
Platós Chevrolet Captiva. De szép, annál legalábbis szebb.
oksa!!
Melyik auto lenne jó egy jó kis kezdőautónak?
http://kerdesek.hu/melyik-auto-lenne-jo-egy-jo-kis-kezdoautonak