Méregdrága az Italdesign sportkocsija
Hat Lamborghini Huracán kitelik az Italdesign autójának árából
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem vártak Genfig, megmutatták az Italdesign mindent vivő sportkocsiját. Finoman szólva is szokatlan a külső, a technika viszont ismert.
Különálló márkaként mutatkozik be az Italdesign Automobili Speciali az idei Genfi Autószalonon, hozzák is első autójukat
Az Italdesign eddig meglévő autógyártóknak tervezett megrendelésre, ez most változik, saját sportkocsival jelentkeznek. A Volkswagen-konszern tulajdonában lévő dizájnstúdióból külön autómárkát alapítottak Italdesign Automobili Speciali néven. Első autójuk nevét azonban még nem ismerhetjük. A névtelen jószág mindenesetre rettentő látványosra sikerült, annak ellenére, hogy tanulmányautónak néz ki, ez már az utcai kivitel. A Genfi Autószalonra még csak egy makettként érkezik, az első valódi példány csak év végére készül el. Hogy ez miért fontos?
Az egyedi szénszálas karosszéria alatt a Lamborghini Huracán technikája dolgozik, V10-es motorjával 3,2 másodperc alatt gyorsul 100-ra
[BANNER type="1"] A túlzó külsejű középmotoros sportkocsiból csupán 5 darab készül, egyenként 1,5 millió eurós áron. Tekintve, hogy a Volkswagen tulajdonában vannak, a technika is adott, méghozzá a Huracán adja az alapot. A teljes karosszéria egyedi, de hajtása a jól ismert 5,2 literes V10-es egység, egyelőre nem tudni pontosan, hány lóerővel. Azt már elárulták, hogy álló helyzetből 3,2 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet. Az Italdesign azért tervez ilyen keveset belőle, mert különleges offenzívába kezdenek. Évente jelentkeznek majd egy-egy különleges és exkluzív külsejű sportkocsival, gyanítható, hogy azonos alapokra építkezve.
Nevét még nem tudjuk, árát elárulták. 1,5 millió eurót kérnek érte, és csupán 5 darab készül



Félelmetes, hogy ennyire nem tudtak mit kezdeni a VW-nél az Italdesign-nal. Amióta hozzájuk került nem nagyon sikerült maradandó és emlékezetes alkotást készíteniük. Már vártam mi fog kisülni abból, hogy az alapító és fia otthagyta 2015-ben a céget. Ez az irány rettenetes. Porsche-Bentley-Bugatti-Lamborhini mellé minek egy kis szériás ötlettelen sportautó márka?
Szinte biztos, hogy nem fognak besegíteni a VW konszern autóinak formai kialakításában, pedig a házi verseny jót tenne nekik.
Csak egy pozitívumot látok most ebben a helyzetben. A név tovább él és nem tűnt el a süllyesztőben, mint a többi nagy design stúdio.
Nekem a De Tomaso Pantera jutott eszembe az első (oldalnézeti) képről. Simán elhinném hogy ez a New Pantera
😀 elég viccesen néz ki, mint valami indiai suftnigarázsos tákolmány. 3.2 meg….hát őőőőő 1.5millióért kicsit sokallom.