Mert 460 lóerő nem elég – BMW M4 CS tuning

Megpiszkálta a G-Power a BMW M4 egyik legerősebb változatát

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Csak a GTS változat erősebb a BMW M3 CS-nél. Gyárilag. A G-Power ugyanis feltornázta a sportautó teljesítményét.


Hatszáz lóerő! Nem szerénykedett a G-Power. A gyárilag 460 lóerős BMW M4 CS néhány módosítás után 600 lóerősre izmosodott. A háromliteres, soros hathengeres benzinmotort két turbófeltöltő lélegezteti és a rengeteg lóerő mellé a nyomaték is 740 newtonméterre nőtt az eredeti 600 Nm-ről.
Hirdetés


A 140 lóerőnyi és szintén 140 newtonméternyi növekedést hardveres és szoftveres átalakításokkal érték el a német tuningmesterek. Az autó gyorsulása így két tizedet javult, már 3,7 másodperc alatt eléri álló helyzetből a 100 kilométer/órás tempót. A végsebessége pedig 320 kilométer/órára nőtt, ami 42 km/h gyarapodás a szériaváltozathoz képest!

Az izmosodáshoz többek között az új kipufogórendszer is hozzájárul. A rendszer titánból készült alkatrészei a tömegcsökkentéshez is hozzájárultak, ahogy a szénszálas kipufogóvégek is. A lentebb látható videó pedig arról is tanúskodik, hogy a hangzás terén is gyönyörűen szól. Természetesen a futóművet is a megnövekedett teljesítményhez hangolták, például elöl-hátul keményített spirálrugóval egybeépített lengéscsillapítókkal szerelték fel az autót. Ám nem elég erősnek lenni, annak is kell látszani. Ennek a követelménynek mondjuk a gyári M4 CS is megfelel, azonban a G-Power egyedi, kovácsolt könnyűfém felnikkel is felszerelte a bajor sportautót.

Végül a tuningcég dicséretére válik, hogy a karosszériához nem nyúlt hozzá és nem esett abba a sokszor elkövetett hibába, hogy a jól sikerült formatervet túljátszottá alakítsa.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?